- m -
Μας ειδοποιούν πως μπορούμε να φύγουμε.
«Μαρια, ερχεται λίγο;» με φωνάζει η Μαργαρίτα αφού βγούμε εξω.
«Πρεπει να φύγω, τα λέμε αργότερα παιδιά» λέω στα αγορια και μετα απο μια γρήγορη και ομαδική αγκαλιά έφυγα.
«Ολά καλά;» ρωτάω όταν φτανω διπλα της.
«Ναι, απλα ξέχασα να σας βγάλω φωτογραφία με τον Αρη. Αντε ελάτε!» λέει και μας βγάζει μια φωτογραφία με τον Αρη.
Μας βγάζει συνέχεια μετα το "θαύμα", όπως αποκαλεί το οτι τα βρήκαμε.
Λέει πως είμαστε απο τα πιο σημαντικά ατομα στην ζωή της και πως λατρεύει να βλέπει τις φωτογραφιες μας. Μάλιστα, τις βάζει και στο γραφείο της.Μετα μας δίνει και το Κατερινακι και βγάζουμε μαζί της.
Την έχουμε και η δυο αγκαλιά καθώς χαμογελαμε.Αυτη σίγουρα θα μπει στο γραφείο της.
Αφου τους βγάλω κι εγώ μια οικογενειακή, βγαίνουνε εξω απο τον κινηματογράφο με προορισμό το afterparty.Η μουσική ηχεί στα αυτιά μας καθως χορεύω με την Camila.
Μη φανταστείτε πως χορεύουμε καλά. Είμαστε στη φάση "χορεύουμε και δεν μας νοιάζει τίποτα".
Ναι, είμαστε σίγουρα κολλητές.
Ο Charlie διακόπτει τον χορό μας καθώς ζητάει απο την Camila να το χορέψει με το ίδιο.
Χαίρομαι πολύ που χορεύουν μαζί! Ισως τώρα που δεν εχω κάτι να κανω, μπορώ να πιω λίγο απο το cocktail που ολοι μιλάνε με τόσο θαυμασμό.
Ο Shawn με πλησιάζει, άκυρο το cocktail!
«Συγγνώμη για εχθες...δεν εννοούσα οτι είπα ή οτι σε άφησα να πιστεύεις κλείνοντας το. Σε αγαπώ πολύ και δεν θέλω να σε χάσω. Χαρακτήρισε με όπως θέλεις, μου αξίζει!»
«Shawn, σε αγαπώ και αυτό δεν θα αλλάξει» λεω απλα και με αγκαλιάζει σφιχτά.
«Σε αγαπώ περισσότερο. Σου πάει πολύ αυτο το κούρεμα» λέει και χαμογελαω.
- m -
Αφού ετοιμάστηκα και δεν εχω δουλειές σημερα, αποφάσισα να πάω στο σπίτι του Shawn.
Εχουμε καιρό να καθίσουμε χαλαρα.Σκέφτηκα να πάω με τα πόδια, ας κάνω και λίγη γυμναστική!
Μετα απο περίπου 5 λεπτά, εφτασα εξω απο το σπίτι του. Μια κοπελα βγαίνει απο μέσα.
STAI LEGGENDO
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...