(Λιγες μέρες αργότερα)
- m -
Σήμερα αρχισαν οι χορευτικές πρόβες για μια συναυλία μου εδώ, στο Toronto.
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη καθώς είναι η πρωτη φορά που έχουμε χορευτές και χορογραφία σε συναυλία μου.
Θέλω η συναυλία να είναι τέλεια!
Ο χρονος προετοιμασίας είναι λίγος, σε αντίθεση με τη δουλεια που πρεπει να γίνει.
Πρεπει να πετύχει και να είναι τέλειο.Θα τραγουδάω το καινούργιο μου τραγουδι και σε ενα σημείο που έχει μονο μουσική και καθόλου στιχους, θα έρθουν οι 12 χορευτές/τριες και θα αρχίσει ο χορός.
Αρχικα, θα χορεύουμε ατομικά και προς το τέλος θα χορεψω με εναν χορευτή, τον Kyle, ο οποίος είναι χρόνια στη χορευτική ομάδα και είναι καλό παιδι.
Δεν ήταν δικιά μου ιδέα αλλά της Νικόλ, της χορογράφου.
Υποστηρίζει πως αν χορεψω με τον Kyle η χορογραφία θα βγει ακόμη πιο ενδιαφέρον και θεμα για συζήτηση.
Κάτι που προσπάθησα πολύ να αποτρεψω, αλλά μάταια.Η Νικόλ είναι αυστηρή, χαρακτηριστικο της που με έκανε να την επιλεξω.
Η αυστηρότητα της συνδιασμένη την τελειομανία μου και τις ικανότητες της χορευτικής ομάδας, το αποτέλεσμα θα βγει υπέροχο.
Τουλαχιστον έτσι θέλω να ελπίζω.«Μόνικα πιο πολύ ρυθμο! Kyle έρχεσαι μπροστά. Μπράβο! Αυτό είναι! Ελάτε λίγο πιο κοντά, θέλουμε να δείξουμε παθος!» φωνάζει για να την ακούσουμε πανω απο τη μουσική.
Σε εκείνο το σημείο του τραγουδιού έχει ενσωματώσει στην χορογραφία μια κινηση που την ονομαζει 'παει να γινει φιλι'.
Δηλαδή ο Kyle θα προσπαθήσει με φιλήσει κι εγώ θα γυρίσω τη πλάτη μου και θα επιστρέψω πίσω στο μικρόφωνο.Τελειώνουμε την πρόβα για σήμερα με εκείνο το σημείο.
Παρατηρώ πως στις καρέκλες κάθεται ο Shawn.
Ποτε ήρθε;Μόλις η Νικόλ μας άφησε ελεύθερους, μάζεψα τα πραγματα μου και τον πλησιαζω.
«Γεια σου μωρό μου» πλησιάζω για να τον φιλησω αλλά απομακρύνεται.
Μάλιστα...«Πάμε» λέει απλα και αρχίζει να προχωράει.
Τον ακολουθώ στο αυτοκίνητο.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...