- m -Παραμονή Χριστουγέννων.
Είναι τα δεύτερα μας Χριστούγεννα εκτός Ελλάδας οικογενειακώς.
Τα πρωτα ηταν πριν 2 χρόνια στην Γερμανία και ηταν υπέροχα.
Αλλά στον Καναδά...είναι απλα μαγευτικά!
Με τον Shawn σήμερα πήγαμε για σκι και για πατινάζ.
Στο πατινάζ ειμαι λίγο άσχετη αλλά παρόλα αυτα είχε πλάκα.
Με την βοήθεια του πλεον δεν πεφτω κάτω.
«Σου αρέσει εδώ;» με ρωταει.
Βρισκόμαστε σε ενα παρκο. Είναι καλυμμένο με χιόνι και μπροστά μας βρίσκεται η παγωμένη του λίμνη.
Χιονίζει και μερικές νιφάδες χιονιού πέφτουν στα πρόσωπα μας.
«Ναι είναι πολύ ωραία! Δεν εχω ξαναδεί κάτι τόσο όμορφο. Εσένα σου αρέσει;»
«Ναι! Εχω ξαναέρθει άπειρες φορές με την αδερφή μου και τη μαμά μου αλλά μαζί σου είναι καλύτερα!» λέει και χαμογελάει.
«Εχεις καθόλου αγωνία να δεις το δώρο σου;» τον ρωτάω.
Εχουμε πάρει δώρα σε όλους και η μαμά του μου εχει πει ποσο ενθουσιάζεται για δώρα απο μικρός.
«Η αλήθεια είναι πως το πρωί οσο σε περίμενα ήμουν έτοιμος να το ανοιξω γιατί δεν μπορω να καταλάβω τι είναι. Αλλά μετα η μαμα σου το πήρε απο εκεί και τα έκρυψαν κάπου με την δικιά μου...οποτε ναι!»
«Εσύ εχεις;» ρωτά μετα απο λιγο.«Ναι! Μονο που εγω δεν το εχω πλησιάσει. Ξέρεις, ο Μακρής δεν με αφησε»
«Δεν μπορω να καταλάβω γιατί δεν τα πάτε καλά μεταξύ σας. Ησουν φαν του!»
«Ναι αλλά μου βγάζει ενα κακό μέρος του εαυτου μου. Μια πιο ανταγωνιστική Μαρια»
Αληθεια, δεν ξέρω τι δεν παει καλά μεταξύ μας.
«Εισαι πολύ γλυκια ακόμα κι όταν είσαι ανταγωνιστική πάντως. Ξεχασαμε να βγάλουμε φωτογραφίες!» λέει και βγάζει αμέσως το κινητό του απο την τσέπη του μπουφάν του.
Αλήθεια ειμαι γλυκιά όταν ειμαι ανταγωνιστική;
Βγαζουμε αρκετές φωτογραφίες και όλες είναι υπέροχες.
«Μήπως κρυώνεις;» βάζει πίσω στη τσέπη το κινητό του.
«Οχι, καλά είμαι» απαντάω και γνέφει.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...