Chapter 1

932 52 25
                                    

Όχι, σήμερα δεν ήταν μια συνηθισμένη ημέρα. Ούτε μια απλή συναυλία. Σήμερα είναι η συναυλία του Shawn Mendes. Ναι, έρχεται στην Αθήνα! Δεν το πιστεύω πως θα τον δω επιτέλους από κοντά. Ανήκει στους πιο αγαπημένους μου καλλιτέχνες για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα και με έχει εμπνεύσει απίστευτα. Με τις φίλες μου αγοράσαμε  και τα VIP καρτελάκια για τα παρασκήνια και για το δωμάτιο όπου γίνεται το Q&A.

«Μαρία μου, μην αγχώνεσαι! Σκέψου πως είναι απλώς μια συναυλία, σαν αυτές της σχολής!» μου λέει η Στέλλα, για να με ηρεμήσει. 

«Αν ερχόταν ο Justin Bieber, θα μπορούσες να μείνεις ψύχραιμη;» της απαντάει η Ανθή αντί για εμένα, ξέροντας πως είναι ο αγαπημένος της τραγουδιστής εδώ και πολύ καιρό.

Έχει ένα δίκιο...

«Κορίτσια αν ερχόταν ο Justin, καμιά μας δεν θα μπορούσε να μείνει ψύχραιμη!» τους απαντάω και αρχίζουμε να γελάμε αμέσως.

Σε αυτό το σημείο, οφείλω να παραδεχτώ πόσο ευγνώμων είμαι για εκείνες. Βρίσκονται πάντα εδώ για εμένα, οπως κι εγώ για εκείνες.
Γίναμε φίλες στο γυμνάσιο, όλο αυτό ξεκίνησε από μια ανόητη λέσχη φωτογραφίας, στην οποία εγγραφήκαμε για έξτρα μονάδες στους βαθμούς μας. Από τότε, είμαστε αχώριστες! Πιστεύω πως ξέρουμε η μία την άλλη καλύτερα κι από τον ίδιο μας τον εαυτό.
Η φιλία μας παρόλα αυτά, δεν χωρίστηκε στο Λύκειο, όπως περιμέναμε. Περάσαμε και οι τρεις στην ίδια πόλη, με τα διαμερίσματα μας σε αρκετά κοντινή απόσταση μεταξύ τους, και μάλιστα οι δύο από εμάς στην ίδια σχολή. Εκεί, κάναμε έναν καινούργιο φίλο, ο οποίος έγινε διάσημος τραγουδιστής μέσα από έναν διαγωνισμό και συγκεκριμένα, μέσω μιας μπάντας. Όταν ο φίλος μας απέκτησε ένα μεγάλο fan club, αποκτήσαμε κι εμείς. Υποθέτω το να είσαι φίλος με κάποιον γνωστό, σε κάνει κι εσένα γνωστή.

Παίρνουμε το λεωφορείο και κατευθυνόμαστε στο χώρο της συναυλίας. Διασχίζουμε τους άδειους –μέχρι τώρα- διαδρόμους και φτάνουμε στα παρασκήνια. Δείχνοντας τα καρτελάκια μας στους φύλακες, περνάμε μέσα. Μία μικρή ξενάγηση στο χώρο από τον manager του, Andrew, και μια φωτογραφία η καθεμία στο φόντο όπου έγινε η φωτογράφιση για το εξώφυλλο του άλμπουμ. Μετά από αυτό, μας είπαν πως θα περιμέναμε τουλάχιστον 15 λεπτά για να συναντήσουμε αυτοπροσώπως τον Shawn Mendes. Ξαφνικά, όμως, ανοίγει μπροστά μας μια κουρτίνα και εμφανίζεται ο ιδιος χαμογελώντας. Πάγωσα. 

Not Only A FanWhere stories live. Discover now