Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη! Όσες φορές κι αν έρθω σε αυτή τη πόλη, δεν θα έχω ποτέ αρκετές αναμνήσεις.
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο που κλείσαμε. Έχω ξανά μείνει εδώ και η διαμονή ήταν πολύ ευχάριστη.
«Καλησπέρα. Είχαμε κλείσει ένα δίκλινο δωμάτιο στα ονόματα Mendes και—» η ρεσεψιονίστ δεν με αφήνει να ολοκληρώσω την πρόταση μου καθώς βρήκε ήδη τα χαρτιά.
Υπερβολικά γρήγορα...
«Σχετικά με αυτό.. υπήρξε ένα προβληματάκι με το δωμάτιο που θα μένατε καθώς το είχε κλείσει πιο πριν ένας άλλος πελάτης. Μάλλον η κοπέλα που θα σας το έκλεισε έκανε λάθος. Όπως και να έχει η ευθύνη είναι δική μας. Τα υπόλοιπα δωμάτια μας είναι κλεισμένα οπότε σας μεταφέραμε σε ένα μεγαλύτερο που θα έχει ένα κρεβάτι. Είναι πολύ μεγάλο και θα σας βολέψει! Δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε τίποτα παραπάνω καθώς εμείς είμαστε υπεύθυνοι για το λάθος το προηγούμενου δωματίου και επιπλέον θα έχετε το δικό σας τζακούζι με τον αριθμό 3 στον κάτω όροφο. Θα θέλατε να το ακυρώσετε ή θα είστε εντάξει;»
Κοιταζόμαστε και οι δυο κατευθείαν.
«Όχι, θα είμαστε εντάξει» λέει εκείνος.
«Ωραία. Παρακαλώ υπογράψτε εδώ. Συγγνώμη και πάλι για το λάθος»
Υπογράφουμε και μας δίνει την κάρτα για το δωμάτιο. Ανεβαίνουμε με το ασανσέρ.
«Σε πειράζει που δέχτηκα το δωμάτιο;» ρωτά ανήσυχα.
«Όχι, είμαι εντάξει» απαντώ.
Δηλαδή θα είναι αμήχανα αλλά θα τα καταφέρω, σωστά;
Ανεβήκαμε στο δωμάτιο και αφήσαμε τα πράγματα μας γρήγορα.
Πέσαμε και οι δυο πάνω στο κρεβάτι.
«Νομίζω πως δεν θα έχουμε πρόβλημα. Εκτός αν δεν έχεις ήρεμο ύπνο και σε ενοχλώ. Τότε μπορώ να κοιμηθώ στον καναπέ» λέει.
«Δεν θα έχουμε πρόβλημα» λέω.
«Ωραία» απαντάει.
Μετά από λίγη ώρα ετοιμαστήκαμε για τη συναυλία.
Φόρεσα ένα μαύρο ψηλόμεσο σορτσάκι με ένα μπλε σκούρο off the shoulder top και τα superstar μου. Δεν παρέλειψα το πολυαγαπημένο μου μενταγιόν με τη σελήνη. Τέλος, έβαλα την αγαπημένη μου κολόνια και ένα lip gloss σε μια απόχρωση του ροζ στα χείλη μου.
Εκείνος είναι έτοιμος και με περιμένει καθιστός στον καναπέ του δωματίου.
Φοράει ένα μαύρο τζιν και με ένα πολύχρωμο πουκάμισο με λουλούδια που ομολογώ πως του ταιριάζει πολύ.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...