Song of the chapter: Grenade - Bruno Mars.
Take it all but you never give/ I would go through all this pain/ but you won't do the same.
- m -
«Καλημερα κορίτσια και καλώς ορισατε σε μια ακόμη συνάντηση μας. Αύριο είναι η τελευταια και μπορώ να πω πως θα μου λειψετε αρκετα» λέει χαμογελώντας η διοργανώτρια του προγράμματος, κ.Linda.
«Εμας παλι καθολου» ψιθυρίζει η Dianne, μια "συμμαθήτρια" μου.
Η αλήθεια είναι πως την συμπαθησα πολύ και κάνουμε παρέα αυτές τις μέρες. Είμαστε σχεδόν συνομήλικες, εκείνη είναι ενα χρόνο μεγαλύτερη.
«Σημερα όμως δεν είμαστε εδώ για να μοιραστουμε τους φόβους μας, ουτε για να προγραμματίσουμε τον χώρο της δεξίωσης, ουτε να κάνουμε γιόγκα!» συνεχίζει.
Παλι καλά, την τελευταια φορά πιάστηκα ολόκληρη!
«Ειμαστε δω για να μάθουμε τον χορο που θα χορεψετε μαζί με τον αγαπημένο σας. Τους οποιους υποδεχομαστε για πρωτη φορά εδώ. Κύριοι, καλώς ορισατε» χαιρετάει τον καθένα.
Είμαστε πέντε πλεον αλλά έχουμε μονο τέσσερις άντρες στον χώρο.
Ο Jordan δεν ήρθε...
«Ο Jordan;» με ρωτάει καθώς φτανει μπροστά μου.
«Δεν κατάφερε να ερθει, είχε πολύ δουλεια στο ιατρείο και–»
«Θα είμαι εγώ ο σύνοδος της!» εμφανίζεται απο το πουθενά ο Shawn.
Μα πως;!
«Υπεροχα! Κορίτσια και αγόρια να σας συστησω τον Shawn Mendes, ο οποίος είναι ένας υπέροχος τραγουδιστής αλλά και άνθρωπος. Είναι σήμερα εδώ για να σας αφήσει εναν κατάλογο με τα τραγούδια του που μπορειτε να παιξετε στον γάμο σας κατα την διαρκεια του χορού»
Και αφού μάθαμε πολύ γρήγορα τα βήματα, το “Falling All In You” ακούστηκε στον χώρο.
Ο Shawn τοποθετεί τα χέρια του γύρω απο την μέση μου και εγώ τα δικά μου χέρια τεντωμένα πίσω απο το λαιμό του.
Αυτό είναι αμήχανο.
Ε λιγάκι...
Λιγάκι;! Χόρεψε εσύ με τον πρωιν σου τον χορό που θα χορεψεις στον γάμο σου και μετα πες μου!
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...