Chapter 84

106 15 35
                                    

- m -

Ειναι επίσημα καλοκαίρι πλεον.
Το κρύο Τορόντο αρχίζει να γίνεται πιο ζεστό.
Περισσότερη ζέστη, περισσότερος ήλιος και μεγαλύτερη διάθεση για διακοπές.

Αν και δεν εχουμε καταλήξει καπου με τον Shawn, θα ήθελα να παω στα νησια Bora Bora φέτος.
Η Camila που πήγε μαζί με τον Melton λέει οτι είναι φανταστικά.
Περιέγραψε λεπτομερώς τα γαλάζια νερά της θάλασσας, τις δραστηριότητες που μπορείςλ να κανει κανεις εκεί, τις όμορφες παραλίες, τη χλωρίδα και την πανίδα του νησιου και φυσικά, ποσο όμορφα είναι τα σπίτια εκεί.

Παρολα αυτά, σκεφτόμαστε περισσότερο την Αυστραλία.
Ο Cole είπε στον Shawn πως είναι πολύ καλυτερα απο τα νησια Bora Bora και ο KJ συμφώνησε μαζί του αμέσως.

Τουλαχιστον φέτος το καλοκαίρι, δεν έχουμε περιοδία.
Αν και είναι λιγοτερο κουραστικά απο το να είσαι συνέχεια στον δρόμο και σε διαφορετικό μέρος σχεδόν κάθε μέρα, μπορώ να πω πως μου έχει λείψει όλο αυτό.
Να βρίσκομαι στο λεωφορείο με τους συνεργάτες μου, να τραγουδάω μπροστά στους θαυμαστές μου και σε ατομα που είναι εκεί για τη μουσική μου.

Ο Shawn ηχογραφεί ενα τραγουδι στο στούντιο τώρα με τον Andrew και τα υπολοιπα παιδιά, έτσι κι εγώ αποφάσισα να βγω εξω για καφέ με τα κορίτσια. Καθόμαστε σε ενα τραπέζι εξω, λογω του όμορφου καιρού, και συζητάμε τα νέα μας.

Η Lili έχει παραγγείλει χυμό ροδάκινο, η Camila με την Ariana καφε και εγώ προτίμησα ενα παγωμένο τσάι με λεμόνι.

Η Ariana πρότεινε την ιδέα να πάμε όλες μαζί διακοπές για λίγο. Μια απόδραση απο τη καθημερινότητα, την πίεση και...τους φωτογράφους.

Δεν θα ηταν άσχημο. Ενα ταξίδι μονο για κορίτσια θα ηταν πολύ ωραίο.

Το τηλέφωνο μου χτυπάει, διακόπτοντας τα γέλια για τα καλοκαιρινά μας σχεδια.
Είναι μήνυμα απο την γιατρό μου που με ενημερώνει πως τα αποτελέσματα απο το συνηθισμένο τσεκ-απ μου έχουν βγει και με ρωτά αν θα μπορούσα να περάσω σήμερα.

Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα καθώς αν ήταν κάτι σημαντικό θα με είχε πάρει τηλέφωνο. Της απαντώ πως σε 15 λεπτα θα είμαι εκεί.

Πληρώνω για το τσάι μου, αφού το τελειώσω, χαιρετω τα κορίτσια και τους υπόσχομαι πως θα βγούμε το απόγευμα για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες για το ταξίδι μας.

Σε πολύ λίγο, ήμουν στο γραφείο της γιατρού μου.

Με χαιρετά και μου κανει νόημα να καθησω. Το πρόσωπο της όμως είναι ανήσυχο, δεν μου αρέσει αυτό.

«Δεν σε πήρα τηλέφωνο γιατί δεν ήξερα αν ήσουν μαζί με τον Shawn, καθώς αυτό που πρόκειται να σου ανακοινωσω είναι σοβαρό και δεν ξέρω αν θέλεις να είναι και εκείνος εδω»

«Γεια σου μωρο μου» λέει και έρχεται κοντά μου.
Είναι ωραία που γύρισα σπίτι.

«Πως πήγε η ηχογράφηση;» τον ρωταω καθώς τον αγκαλιάζω και αφήνω ενα φιλί στα χείλη του προσπαθώντας να φερθω οσο πιο φυσιολογικά γίνεται.

Ακόμα και στις σκέψεις μου φαινόταν πιο εύκολο.

«Ολα καλά;» με ρωτα και μου χαϊδεύει τα μαγουλα.

«Ναι» απαντώ χαμογελώντας.

«Μωρο μου, μπορω να καταλάβω ποτε είναι καλά τα πράγματα και ποτε οχι»
Φυσικά και μπορεί.
Με ξέρει τόσο καλά...

«Οχι, όλα είναι εντάξει, αλήθεια. Απλώς...αναρωτιομουν αν θα ήσουν εντάξει εδω αν πηγαινα ταξιδι με τα κορίτσια»

«ναι, φυσικά. Γιατί να μην είμαι;»

«Απλως ρώτησα» σηκώνω τους ώμους μου.

«Αλλα εμείς θα πάμε διακοπές και μόνοι μας, έτσι;» ρωτάει.

«Φυσικα! Αυστραλία;»

«Οπου θέλεις. Πάμε και Bora Bora αν αυτό θα σε κανει χαρούμενη. Αν και ξέρω πως με την Χαβάη εχεις μια ιδιαίτερη σχέση» χαμογελάει και φιλάει τον λαιμό μου φέρνοντας με έτσι πιο κοντά του.

«Αυτο είναι αλήθεια, αλλά ας μην πάμε Χαβάη ξανά. Θα την εχεις βαρεθεί ηδη» γελάω λίγο.

«Οχι, οχι. Η Χαβάη ειναι πολύ ωραία, δεν σε κατηγορώ που την λατρεύεις τόσο πολύ. Και εμένα μου άρεσε, ηταν περισσότερο ταξίδι για εμας παρα για διασκέδαση και ψυχαγωγία»

Αυτο είναι αλήθεια, στη Χαβάη ημασταν περισσότερο εμείς και η φύση παρα εμείς και τα κινητά μας ή οι παπαράτσι ή οποιοσδήποτε άλλος.
Εξερευνησαμε μονοπατια οχι μονο του μέρους αλλά και της ίδιας μας της ψυχής ποσο μάλλον ο ένας του αλλου.
Μου λείπει όλο αυτό...

«Παντως αν θες κλείνουμε εισητήρια για τη Χαβάη και αυτή τη στιγμη, εμένα δεν με πειραζει καθολου»

«Δεν είναι κακη ιδέα απλως ας πάμε κάπου αλλου αυτή τη φορα...Αυστραλία;» του αρέσει αυτή η ιδέα.

«Bali;»

«Bali; Νομιζα πως σου άρεσε η ιδέα της Αυστραλίας» αρχίζει και γελάει.

«Ακομα να το καταλάβεις; Μωρό μου δεν με νοιάζει ο προορισμός οσο θα είμαι μαζί σου» χαϊδεύει τα μάγουλα μου με τους αντίχειρες του πριν φιλήσει απαλά τα χείλη μου.

«Προτιμω τη θεα σου παρα της Αυστραλίας ή της Χαβάης ή οποιουδήποτε άλλου μέρους,  αντικειμένου ή ανθρώπου. Γιατι τίποτα  δεν μπορεί να και δεν θα μπορέσει ποτε να συναγωνιστεί μαζί σου.»

________________________________________________________________
Λυπάμαι που δεν ανεβασα χθες, σήμερα όμως έχετε ενα ξεχωριστό για εμένα κεφάλαιο.

Η αλήθεια είναι, πως το σκεφτόμουν πολύ καιρό οποτε πειτε μου αν σας άρεσε και τι πιστεύετε.

Ερχονται πολλά. 😇❤

Not Only A FanWhere stories live. Discover now