- m -
Πολλες φορες στη ζωη μας βρισκομαστε σε διλήμματα. Αλλες φορές είναι πολύ σημαντικά και αλλες φορες έχουν λιγότερη σημασία.
Αυτό δεν ξέρω πως πρεπει να χαρακτηριστεί.«Ενταξει, αποφάσισα. Τις χρυσες»
«Οχι, περιμενε, τις μπεζ»
«Τις ροζ τελικά!»
Ροζ;! Δεν ειμαστε σε βάφτιση!«...Μπορω να το σκεφτώ αλλα 5 λεπτα;» ρωταω με άγχος την υπάλληλο και εκείνη χαμογελάει.
Μπορω!Δεν ξέρω...το όλο θέμα με την προετοιμασία του γάμου είναι πολύ αγχωτικό, εκτός απο χρονοβόρο.
Είμαι απο τα πιο αναποφάσιστα ατομα που ξέρω και αυτό κανει τη διαδικασία ακόμα πιο δυσκολη.
Είναι απλως πως...θέλω να είναι όλα τέλεια!Είναι άνοιξη και σε μια εβδομαδα και κάτι μέρες απο σήμερα, παντρευομαστε.
Ξέρω, έχετε απορία για το τι κανει ο Shawn.
Ο Shawn, λοιπον, είναι στο στούντιο και ηχογραφεί τραγούδια για τον καινούργιο του άλμπουμ.«Κατεληξα στο κουφετι» λέω στην πολύ ευγενική κοπελα που με εξυπηρετεί εδώ και ωρα.
Πραγματικα, την συγχαρώ για την υπομονή της.«Θαυμασια επιλογή! Θα πω να σας φτιάξουν σε αυτό το χρωμα τις μπομπονιερες στον αριθμο που ζητησατε»
«Σας ευχαριστώ, καλη συνέχεια»
«Κι εγώ ευχαριστώ, καλη σας ημερα» λέω πίσω και βγαίνω απο το μαγαζί.
Ο καιρός έχει αρχίσει να ζεσταίνει και αυτό μου προκαλεί χαρά.
Επρεπε να είχα σκεφτεί απο την αρχή το κουφετι!
Ετσι θα ταιριάζει και με τα φορέματα των παρανυφων!10 λεπτα αργότερα, έφτασα για μια τελευταία πρόβα νυφικού. Μαζί μου και τα κορίτσια για τα φορέματα τους.
Ανθή, Στέλλα, Camila και Αννα (tweety_sweetie_ yayyy) που όλο αυτον τον καιρό ηταν στο πλευρό μου και με στήριζαν με όλο το άγχος μου.Μετα απο αρκετή ωρα, πήγαμε στο αεροδρόμιο.
Συμφωνησαμε όλες πως μετά απο ολη αυτή τη πίεση με την προετοιμασία, δικαιουμαστε λίγη ξεκούραση.
Προορισμός μας;
Η Χαβάη.
Ενα απο τα πιο εξωτικά μέρη στον πλανήτη μας.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...