Chapter 54

112 15 11
                                    

- m -

Φορεσα ενα μακρί γκρι κολλητό φόρεμα, τα superstar μου και πήγα στο πάρτυ.

Εδώ τους αφήνουμε τα παιδιά ελεύθερα και διασκεδαζουμε και εμεις.

Στέκομαι διπλα στον Dj και περιμένω να ερθει ο Shawn.

Μιλαει με τον Charlie και δεν ξέρω γιατί αλλά τελικά δεν πήγα να του μιλήσω.

Πέρασα το βράδι χορεύοντας με την Nancy (μια αλλη ομαδαρχισα) ενω αντάλλαζα συνεχώς ματιές με τον Shawn.

Η ωρα πέρασε και τελικά πήγα με τα κορίτσια στον κοιτώνα 5.
Είναι πολλές και αυτό με αγχωνει λίγο.

Παρολα αυτά η ωρα μαζί τους περνάει ευχάριστα και δεν αργούν να κοιμηθούν.

- S -


«Εγώ πιστεύω πως πρεπει να πας να μιλήσετε» μου λέει για αλλη μια φορά ο Charlie.

«Μα μου είπε να μην της μιλησω ξανά αν δεν σταματήσω τον θυμό μου και ξέρεις πολύ καλά πως αυτό θα πάρει κάποιες ώρες ακομα»

«Και ακόμα να γυρίσει απο τοτε που έφυγε με εκείνον! Που πήγαν γαμωτο;!» σκέφτομαι δυνατά.

«Δεν ξέρω που πηγε αλλα εμείς πρεπει να πάμε τα αγόρια πισω στον κοιτώνα».

Μαζευουμε τα αγόρια και δεν αργούν καθόλου να κοιμηθούν.

Είμαι ο μονος ξύπνιος στο δωματιο και αφού το σκέφτηκα καλα, αποφασιζω να πάω να της μιλήσω.

Κοιτώνα 1, σου έρχομαι.

Οσο πιο πολύ πλησιαζω τόσο πιο πολύ αγχωνομαι.

Είμαι σχεδόν να τραβηξω την κουρτίνα μέχρι που ακούω φωνές.

Οmg. Κάποιοι κάνουν...το κάνουν εκεί μέσα! Δεν το πιστεύω!

Τι να κάνω; Τι πρεπει να κάνω;

Ανοιγω ελάχιστα την κουρτινα για να είμαι σίγουρος και οτι δεν παρεξηγησα κάτι.

Δυστυχώς, ημουν σωστός.
Κάποιοι όντως το κανουν εκεί μέσα και δεν είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κανεις ποιοι είναι.

Θυμωμένος οσο δεν εχω υπάρξει ποτέ ξανα και βουρκωμενος κατεβαίνω την κατηφόρα για να επιστρεψω στα αγόρια.
'Η καλύτερα να μαζεψω τα πραγματα μου και να γυρίσω σπίτι.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now