(Το ζητήσατε και το έχετε!)
- S -Δεν μπορω ακόμα να πιστέψω οτι είναι στο Παρίσι.
Μέχρι εχθες μου φαινόταν ανυπόφορο που βρισκόταν λιγα τετράγωνα μακρια και τώρα...οχι μονο είναι εκτός πόλης..είναι εκτός χώρας και ηπείρου!
Αυτό είναι πραγματικά ανυπόφορο.Περνώντας ολη τη μέρα μόνος στο σπίτι, μπήκα σε πολλές σκέψεις.
Λες να πήγε εκείνο το ταξίδι επειδή ακύρωσα το δικο μας;Μπαα, υπάρχει λογος ρε! Ο Βαγγέλης θα κανει πρόταση γάμου στην Ανθή!
Εγώ να δουμε ποτε θα της κάνω την πρόταση...
Αλήθεια, αν ήξερα νωρίτερα οτι θα της άρεσε μια τέτοια πρόταση, θα πήγαινα μαζί με τον Βαγγέλη σήμερα!Περιμενε...ο Βαγγέλης φεύγει σήμερα!
Δεν μπορω να αφήσω το κορίτσι μου μονο του μαζί με τόσους Γάλλους να είναι γύρω του!
Αυτό δεν είχα προλάβει να το σκεφτώ!Αρπάζω το κινητό μου απο το τραπεζάκι του σαλονιού και κάλω αμέσως τον αριθμο της.
«Bonjour!» απαντά χαρούμενη.
Oh god, ποσο μου έλειψε η φωνη της.«Μωρο μου! Τι κανεις, πως είσαι;»
«Καλα είμαι, εσύ;»
«Εμ..καλά! Οσο καλά μπορω να είμαι δηλαδή χωρίς εσενα» γελάει μόλις το ακούει.
«Μια μέρα λειπω! Εχεις αντέξει πολύ περισσότερο καιρό χωρίς εμενα, θα τα καταφέρεις» λατρεύω να την ακουω χαρούμενη και να γελάει.
«Δεν ξέρω. Οι μέρες είναι πολλές» ως απάντηση γελάει.
Οι μέρες δεν είναι τόσο πολλές αλλά μου φαίνονται αιώνες χωρίς εκείνη!«Εσυ πως είσαι χωρίς εμένα;»
«Μου λείπεις και μακάρι να ήσουν εδώ! Είναι τόσο υπέροχα, αληθεια»
«Και που λες...υπαρχουν αγόρια εκεί;»
Μπαίνω στο θέμα μου.«Οχι Shawn, ήρθα σε μια μεγάλη πόλη που είναι γεμάτη με γυναίκες» διακρίνεται εύκολα η ειρωνία στην φωνη της.
Ε και εσύ τέτοια πράγματα που ρωτάς...
«Δεν πιστεύω να σε έχει πλησιάσει κανένα!»
«Shawn, σοβαρά;»
«Λοιπον, ακου τι θα γίνει. 1, οποτε θα είσαι έτοιμη να βγεις θα μου στείλεις τι θα φορεσεις πρώτα. 2, πες μου ποτε θα φτάσεις. Τώρα αρχίζει το ωραίο. 3, αν κάποιο αγόρι σε κοιτάξει, κοίταξε τον και ρολλαρε τα ματια σου. 4, αν κάποιος ζητήσει τον αριθμό σου, δώσε τον δικο μου. 5, αν κάποιος σου κανει κομπλιμέντο απαντά με ενα "αωωω αυτό μου λέει και το μωρό μου!". 6, αν κάποιος ακουμπήσει τη μέση σου, σταματά και δώσε τον αριθμό μου. Κανεις δεν παιρνει τον αριθμο σου. Γυρνά σπίτι και κάλεσε με»
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...