Chapter 86

105 10 9
                                    

- S -

Περναω το χέρι μου απαλά μέσα απο τα μαλλια της καθώς αφήνω ένα φιλι στο κεφάλι της.

«Shawn...δεν μπορω να το κάνω άλλο αυτο» λέει αναμεσα απο λυγμούς.

«Ποιο πράγμα; Εκανα εγώ κάτι;» ρωταω προσπαθώντας να καταλαβαίνω τι τρέχει.
Ισως δεν ηταν καλη ιδέα να τη ρωτησω, αν λάβει κανεις υπόψην του πως κλαίει πιο πολύ τώρα.
Ετσι, αποφασιζω να μην κάνω αλλες ερωτήσεις και να μην την πιεσω να μιλήσει για αυτό τώρα.

«Σσσ...όλα θα πάνε καλά μωρο μου, σου το υπόσχομαι. Θα τα καταφέρεις, θα τα καταφέρουμε μαζί.»

«Shawn-»

«Δεν χρειάζεται να μου πεις για αυτό τώρα...μπορούμε να το συζητήσουμε αύριο ή οποία αλλη μέρα θέλεις, όταν θα είσαι έτοιμη. Και σου υπόσχομαι πως θα το ξεπεράσουμε μαζί και πως θα είμαι εδώ μαζί σου για οτι χρειαστεί» σκουπίζω τα δάκρυα απο τα μάγουλα της με τους αντίχειρες μου. Εκείνη γνέφει καταφατικά στην πρόταση που έκανα. Είναι πιο ήρεμη τώρα.

«Θελεις να πάμε πανω να ξαπλώσουμε ή να σου φτιαξω κάτι να φάς; Ξέρεις, νομίζω πως η μαγειρική μου εχει βελτιωθεί αρκετά και πως τα pancakes θα είναι πολυ πολύ νόστιμα» προσπαθώ να απασχολησω το μυαλό της με κατι άλλο και προφανώς να την κάνω να χαλαρώσει και να γελάσει.

«Προτιμω την πρωτη επιλογή» λέει με ενα πολύ μικρο χαμόγελο.

«Αν είναι για τα pancakes, σου υπόσχομαι πως ξέρω στα αλήθεια πως να τα φτιάχνω» γελάει.

«Σε πιστεύω, απλως προτιμω την πρωτη επιλογή» το προσωπο της σχηματίζει ενα μικρό χαμόγελο για να μου δείξει πως τώρα ειναι εντάξει, αν και την ξέρω υπερβολικά καλά για να την πιστέψω.

«Ωραια λοιπον, τότε θα πάμε πανω» σηκώνωμαι γρήγορα πανω και την σηκώνω στην αγκαλιά μου πριν προλάβει να αντιδράσει.

«Shawn ξέρεις, δεν χρειαζεται να-» την διακοπτω. Ξέρω ακριβως τι πρόκειται να πει.

«Το ξέρω πως δεν χρειαζεται. Το κάνω επειδή το θελω» κινούμαι προς τις σκάλες και αρχίζω να τις ανεβαίνω.

Ανοίγω με το ποδι μου την πόρτα του δωματίου και αφού περάσω μέσα την κλείνω -σχεδον- με τον ίδιο τρόπο.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now