Chapter 28

155 15 11
                                    

                        - m -

Αν μπορούσα να παγωσω τον χρόνο, θα το έκανα.

Να μείνουμε για παντα σε αυτή τη στιγμή. Που εκείνος χαμογελάει και ολοκληρος ο όροφος φωτιζεται.

Μια νοσοκόμα, μπαίνει στο δωμάτιο δίπλα μας και μετα απο δυο λεπτά βγαίνει, με το καροτσάκι του μωρού. Αυτο είναι! Είναι το μωρο μας!

«Η κοπελα απο πριν, σωστα;» με ρωτάει και χαμογελάει.

«Ναι, ναι» απαντω και της χαμογελάω κι εγω.

«Εχετε την ευκαιρία να το δείτε πρώτη ξανά απο οτι φαίνεται. Και εσείς νεαρέ!» απευθύνεται στον Shawn στο τέλος.

Ο Shawn νομιζω έχει μείνει.

Αν και λατρεύει τα παιδια, νομιζω φοβάται να τα κρατήσει γιατί θεωρεί πως είναι υπερβολικά ευαίσθητα.

«Ξέρω πως κανονικά αυτό το δίνουμε στους γονείς αλλά νομιζω είστε λιγο πιο υπεύθυνη, χωρίς παρεξήγηση, οποτε ορίστε. Είναι οδηγίες για νέους γονείς και αν κρίνω από τον τεράστιο ενθουσιασμό τους θα χρειαστούν λίγη βοήθεια. Να είστε σίγουρη πως θα το διαβάσουν» μου λέει και γελαει.

Είναι πολύ συμπαθητική.

«Να είστε σίγουρη!» λέω και βάζω το μικρο βιβλίο στην τσάντα μου.

Μετα την ακολουθούμε μεχρι το δωμάτιο που είναι η Μαργαρίτα.

Ολοι οι συγγενείς το βλέπουν απο μακρια καθώς δεν κάνει να ερχεται σε επαφη με πολλά ατομα. Είναι νεογέννητο ακόμη.

Σε λιγότερο απο 10 λεπτα ολοι έχουν φύγει και έχουμε μεινει μονο εμείς (η οικογένεια), ο Βαγγέλης και ο Shawn.

Αν και τα παιδιά πλέον θεωρούνται οικογένεια.
Περισσότερο ο Βαγγέλης καθώς τον ξέρουμε χρόνια.

Δωσαμε ξανά την καμερα σε μια νοσοκόμα εκεί, και μας εβγαλε μια ομαδική φωτογραφία και στο δωμάτιο.

«Δωστε μου 3 λεπτα για να σας δείξω την έκπληξη!» τους λέω και συνδέω την κάμερα με την τηλεόραση.

«Ωρα για βίντεο και φωτογραφιες! Να ευχαριστήσουμε τον νεο πατερα Αρη Μακρή για το βίντεο που τράβηξε και μου έστειλε την ωρα του τοκετού» λέω και αφου όλα είναι έτοιμα, αρχίζουμε.

Θα το φτιαξω βίντεο με μουσική για να το βλέπουμε όταν η μικρή θα έχει μεγαλώσει λιγάκι.

Η Μαργαρίτα και ο Αρης κάθονται στο κρεβάτι αγκαλιά με το μωρο.

Οι γονείς μου στον έναν καναπε. Ο Βαγγέλης με τον Shawn και εμένα στον άλλον.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now