Chapter 102

57 6 19
                                    

6 months left.

MARIA'S POV:

"Θέλω κι αυτα" αποφασίζω τελικά να διαλέξω τα τριαντάφυλλα, τα ροζ συγκεκριμένα.

"Πολύ καλή επιλογή" χαμογελάει ευγενικά ο κύριος από το φυτώριο πριν μου δώσει όλα αυτά που ζήτησα.

Αποφάσισα να ασχοληθώ με την πίσω αυλή. Πότε δεν είχα το χρόνο να περάσω χρόνο εκεί λόγω της δουλειάς, οπότε τώρα είναι μια καλή ευκαιρία. Σκέφτηκα να φυτέψω λουλούδια, να δώσω λίγο χρώμα στο ομοιογενές σύνολο. Τις προηγούμενες μέρες εγώ και ο Shawn αφαίρεσαμε όλα τα ζιζάνια, τα νεκρά λουλούδια και ότι άλλο δεν έπρεπε να είναι εκεί. Χθες, κάναμε και συντήρηση στην πισίνα, στην οποία δεν έχουμε κολυμπήσει ακόμη.

"Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια" χαμογελάω και παίρνω τις σακούλες με τα πράγματα. Ανοίγω το αυτοκίνητο μου και τις βάζω στις πίσω θέσεις. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για αυτο, ένα μέρος του σπιτιού θα ολοκληρωθεί. Αυτο βέβαια, μου θυμίζει πως πρέπει να ετοιμάσουμε και το παιδικό δωμάτιο. Ένα πράγμα όμως τη φορά.

Το κινητό μου χτυπάει πριν βάλω μπροστά το αυτοκίνητο. Όταν κοιτάω την οθόνη εμφανίζεται η επαφή της μητέρας μου.

"Καλημέρα μαμα" Η φωνή μου είναι ευδιάθετη. Είναι 10 το πρωί και η ημέρα μέχρι στιγμής κυλάει υπέροχα.

"Καλημέρα αγάπη! Πώς εισαι σημερα;"

"Μια χαρά, εσείς πως είστε; Δώσε χαιρετισμούς στον μπαμπα" βάζω το κινητό σε ανοιχτή ακρόαση και ξεκινώ να οδηγώ αφού δέσω τη ζώνη μου.

"Μια χαρά! Πριν λίγο είχαμε ένα τηλεφώνημα για εσένα. Μάντεψε ποιός θα έρθει εδώ!" Ακούγεται πολύ ενθουσιασμένη οπότε σκέφτομαι πως είναι κάποιος συγγενής, αν και δεν έρχονται εδώ συχνά.

"Η γιαγιά;!" Σχεδόν φωνάζω από την χαρά μου. Μακάρι να είναι η γιαγιά. Έχω να τη δω πολύ καιρό. Αν και ότι θα έμπαινε σε αεροπλάνο θα ήταν λίγο απίθανο λόγω του φόβου της.

"Όχι, οχι, δεν είναι η γιαγιά. Συνέχισε να μαντεύεις!" Η φωνή της είναι ακόμα το ίδιο ενθουσιασμένη. Τότε θα κάποια ξαδέρφη της.

"Η θεία Αργυρώ;" δεν ειμαι σίγουρη για αυτο.

"Όχι, είσαι πολύ μακριά! Δεν είναι συγγενής είναι φίλος σου. Από τα παλια.  Έχεις μια τελευταία ευκαιρια"
Φίλος από τα παλια; Δεν έχω πια φίλους από τα παλια εκτός...

"Ω Θεέ μου, ο Γιώργος από το ξενοδοχείο απέναντι από το πρώτο μου διαμέρισμα! Το βρήκα;!" Ο Γιωργος είναι καλός μου φίλος από τα παλια, κραταμε επικοινωνία μέχρι και σήμερα.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now