(Ξέχασα να σας το γράψω στο προηγούμενο κεφάλαιο, οποτε θα το πω τώρα. Η κοπελα που είδε η Μαρια εξω απο το σπίτι του Shawn και έγινε αυτό που έγινε είναι η Kate (η πρωιν του Shawn στην ιστορία). Της εδωσε το ψεύτικο όνομα "Lauren" για να την μπερδέψει).
- m -
Εγώ. Θα συνεργαστω. Με τον Βαγγέλη.
Αυτά όταν ήμουν έφηβη συνέβαιναν μόνο στα όνειρα μου και μάλιστα στα πιο τρέλα!
Ενταξει, και στα imagine που έφτιαχναν κάποια κορίτσια!
Ειναι υπέροχα νέα! Σχεδόν με έκαναν τα ξεχάσω τον Shawn.
Χαζή, μόλις τον θυμησες στον εαυτό σου!
Να πάρει.
Είμαι σε κάποια χάλια ψυχολογικη κατάσταση αλλά το οτι θα συνεργαστώ με τον Βαγγέλη, ξεπερνάει τα όρια της φαντασίας μου.
Ξέρω, ξέρω...δεν είναι κάποιος διάσημος στο εξωτερικό για να δικαιολογείται το fangirling που κανω αλλα για εμένα είναι ένας πολύ σημαντικος ανθρώπος στην ζωή μου.
Μεγαλωσαμε μαζί. Μέσα απο το ταξίδι της μουσικής του και στη συνέχεια του δικού μου.
Ηταν εκείνος που μου είπε να επιλεξω αυτό που πραγματικά θέλω, αυτό που δεν μπορω να φανταστώ την ζωή μου χωρίς αυτό: τη μουσική.Και μαζί με την μουσική, επέλεξα και εκείνον. Και συνεχίζω να τον επιλέγω. Και θα συνεχίσω να τον επιλέγω!
«Εγώ και ο Βαγγέλης» επαναλαμβάνω για να το πιστέψω αλλη μια φορά.
«Ναιι, πετάμε αύριο, όμορφη. Και να σταματήσεις να κλαις για τον...ξέρεις ποιον» λέει.
Wow, το εκτιμώ πολύ που δεν είπε το όνομα του.
Απο εδώ και πέρα όταν αναφερόμαστε σε εκείνον θα τον λέμε "τον ξέρεις ποιον".
Τον ευχαριστώ και παίζουμε λίγο καραόκε, φεύγει.
Ξέρει πως το καραόκε με κάνει να νιώθω καλυτερα. Σε όλες τις καταστάσεις!
Τρώω και φτιάχνω γρήγορα την βαλίτσα μου. Είναι τόσο τρελό! Αύριο πετάω για Ελλάδα!
- s -
(Shawn's pov)
Η Kate...
Αυτή η χαζή, βρήκε το θράσος και ήρθε σπίτι μου και μαντεψτε το λογο.
Για να με απειλήσει. Ξανά.Της ξεκαθάρισα αμέσως οτι αποκλείεται να κάνω κάτι όπως μου είχε ζητήσει τη τελευταια φορά. Τι θέλει πια απο εμενα;!
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...