Chapter 45

139 15 13
                                    

- m -

Το Meet and Greet κατα τη γνώμη μου είναι μαγικό.
Μ

ου αρέσει πολύ η διαδικασία του να γνωρίζω τους θαυμαστές μου και να με γνωρίζουν και οι ίδιοι.

Αλλωστε και εγώ με τον Shawn μέσα απο ενα meet and greet γνωριστηκαμε.

Είμαστε στο ίδιο δωμάτιο, πρωτα εγώ, μετα εκείνος.

Οι φωτογραφίες που θα βγαίνουν με κάθε άτομο, θα είναι τρεις. Μια με εμένα, μια με εκείνον και μια και μια ομαδική.

Το πρωτο κορίτσι ήρθε πολύ γρήγορα.

«ΟΜΓ! Δεν το πιστεύω πως σε βλέπω απο κοντα!» λέει σε εμενα καθώς ειναι έτοιμη να κλάψει.
Το δεύτερο κορίτσι περνάει και παει στον Shawn.

«Είσαι υπέροχη. Χαίρομαι που σε βλέπω απο κοντά» της λέω και αρχίζει να δακρύζει.

Γλυκουλα

«Ωω μη κλαις» της λέω χαρούμενα και σκουπίζω τα δακρια απο το μάγουλο της.

«Μου βγαίνει απο χαρά, δεν είναι κατι» λέει και σκουπιζει τα δάκρυα της.

«Λέω να αντικαταστήσουμε αυτά τα δάκρυα με ενα μεγαλο χαμόγελο, τι λες;» λέω και χαμογελάει.

Με αγκαλιάζει σφιχτά.

Θεέ μου ποσο λατρεύω αυτές τις αγκαλιες...

«Αυτό είναι για εσένα!» λέει και μου δίνει μια σακούλα δώρου.

«Ω, μα δεν χρειαζόταν! Αλλά σε ευχαριστώ πολύ! Πως σε λένε;» την ρωτάω καθώς ανοίγω τη σακούλα.

«Emily» απαντάει.
Ειναι ενα βιβλίο!

Να τι θα κανω σε ολη τη περιοδία!

«Σου αρέσει;» με ρωτάει αγχωμενα.

«Φυσικα! Σε ευχαριστώ πολύ!» της λέω και της δίνω μια σφιχτή αγκαλιά και ενα φιλί στο μάγουλο.

«Είσαι υπέροχη! Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου!»

«Πίστεψε με, και η δική μου» της λέω πίσω.

Απλα για διαφορετικούς λόγους...

Βγαλαμε τη φωτογραφία μας μαζι και μετα την ομαδική και με τον Shawn πριν περάσει προς την αλλη πλευρά, τη πλευρά του.

Και ετσι, με πολλά χαμογελα, αγκαλιες και φωτογραφίες περασε γρήγορα η ωρα.

«Τελευταίοι» λέει ο Cameron και μεσα μπαίνουν δυο μικρά παιδάκια με τους γονείς τους. Είναι κάπου στα 5 χρόνια. Ενα κοριτσάκι και ενα αγοράκι. Είναι δίδυμα.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now