(2 εβδομάδες αργότερα)
- S -
Εχουν περάσει 2 εβδομαδες απο τότε που πήγε στο ταξίδι με τις φίλες της. Πήγαν στο Μεξικο.
Από οτι μου είπε, είχαν μαζί τους φυλακες οπότε ήταν ασφαλείς.Σημερα -επιτέλους- επιστρέφει και θα πάω στο αεροδρόμιο για να της κάνω έκπληξη.
Στον δρόμο, σταμάτησα σε ενα ανθοπωλείο για να πάρω ένα μπουκέτο από τα αγαπημένα της τριαντάφυλλα.Σε λιγότερο απο μισή ωρα, ειμαι στο αεροδρόμιο και περιμένω το αγαπημένο μου άτομο σε ολόκληρο να σύμπαν να εμφανιστεί.
Λιγα λεπτά αργότερα μπορώ να την δω να σέρνει τη βαλίτσα πίσω της καθώς συζητά με την Camila, προχωρώντας με γρήγορο βηματισμό.
Είναι ντυμένη άνετα, γεγονος που αποδεικνύει πως μάλλον ηταν υπερβολικά κουρασμένη για να "νοιαστει" για την ωραια εμφάνιση της στο αεροπλάνο.
Ετσι τουλάχιστον, θα κοιμήθηκε και θα ξεκουράστηκε λίγο.Οτάν τα ματια της συναντούν τα δικά μου, μένει για ενα δευτερόλεπτο ακίνητη.
Στη συνέχεια, χαμογελάει και αρχίζει να προχωρά ξανά.Σταματά παλι όμως, αυτή τη φορά για να χαιρετήσει τη Camila.
«Καλως ήρθες, μωρό μου» την αγκαλιάζω και αφήνω ενα φιλί στα μαλλια της.
«Μου ελειψες τόσο πολύ» με σφίγγει περισσότερο.
«Οχι περισσότερο από οτι ελειψες σε εμενα» βγαίνει απο την αγκαλιά μου και αφήνει ενα φιλί στα χείλη μου, κλειδώνοντας τα χέρια της τεντωμένα πίσω από τον λαιμό μου.
Βάζω τα δικά μου χέρια γύρω από τη μέση της, φέρνοντας έτσι ακόμα πιο κοντά μου.Μπορω να ακούσω κάτι "κλικ" από φωτογραφική μηχανή.
«Παμε;» με ρωτάει χαμογελώντας αφού κοιτάξει με την άκρη του ματιού της τους παπαράτσι που μας φωτογραφίζουν ασταμάτητα για κάποια λεπτα.
«Παιρνω εγώ την βαλίτσα» λέω καθώς την σερνω με το δεξί μου χερι. Εκείνη προχωρά στα αριστερά μου.
Βάζω τη βαλίτσα στο πορτμπαγκάζ και τρέχω να της ανοίγω την πορτα του συνοδηγού πριν το κανει μόνη της.
«Ευχαριστω» ψιθυρίζει και μπαίνει μέσα.
Κάνω τον γυρο του αυτοκινήτου και μπαίνω στη θέση του οδηγού.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...