ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
- m -
Το σπίτι μας εδώ στον Καναδά, είναι υπέροχο. Μένουμε κοντά στο κέντρο, κοντά στο σπίτι της Μαργαρίτας και του Αρη, κοντά στον Κυριακό και κοντά στον Shawn.
Η μαμά και η κύρια Karen (η μαμά του Shawn) έχουν ενθουσιαστεί παρα πολύ με την ολη διαδικασία της διακόσμησης και περνούν πολύ χρόνο μαζί.
Είναι και παντα θα είναι πολύ καλές φιλες ανεξάρτητα απο τις σχέσεις μου με τον Shawn.
Μου λείπει το σπίτι μου, οι φιλοι μου και η Ελλάδα γενικότερα. Τα πράγματα είναι διαφορετικά εδώ.
Ο Κυριάκος απο την αλλη, το έχει πάρει πιο χαλαρά. Φαίνεται να έχει ηδη προσαρμοστεί, ενω εγώ θέλω χρονο ακόμη.
Επειδη δεν βρήκαμε κάποιο καλό διαμέρισμα για εμένα, μένω μαζί με τους γονεις μου.
Το δωμάτιο μου είναι πολύ ωραίο! Είναι στον πανω όροφο και είναι πολυ φωτεινό.
Πέρασα πολλές ωρες κοιτώντας στο pinterest ιδέες διακόσμησης και το έφτιαξα πολύ ωραιο, μπορω να πω.Με την τεραστια βιβλιοθήκη γύρω απο το κρεβάτι μου, θα το χαρακτήριζα ως ενας μικρος παράδεισος.
Η μαμα και η κ.Karen, έχουν κανει πολύ καλη δουλειά με το υπολοιπο σπίτι.
Ο μπαμπάς ασχολήθηκε περισσότερο με τον κήπο καθώς η κηπουρική τον ηρεμεί.
Είναι πρωι. Εχω φαει πρωινό και χαζευω στο κινητό οταν με καλεί η Aaliyah.
«Παρακαλω;» απανταω.
«Γεια Μαρια, η Aaliyah ειμαι!» ακούγεται εκείνη απο την αλλη γραμμή.
«Γεια σου κορίτσι μου, τι κάνεις;»
«Καλά. Είμαι μονη στο σπίτι. Η μαμά και ο μπαμπάς είναι για ψώνια και ο Shawn είναι στο στούντιο και αναρωτιέμαι αν μπορείς να με πας σε μια φιλη μου που μένει λίγο μακρια. Ξέρω οτι μπορεί να σε βάζω σε κόπο και–» την διακόπτω.
«Οχι, κανένας κόπος. Σε πεντε λεπτα θα είμαι εκεί»
«Ωραια, σε ευχαριστώ πολύ!» μου λέει και το κλείνουμε.
Βάζω μια ζακέτα, παίρνω το κινητό και τα κλειδιά του αυτοκινήτου και βγαίνω εξω.
Ξεκιναω για το σπίτι τους και οντως σε πεντε λεπτά είμαι εκεί.
Μπαίνει μέσα και χαιρεταμε η μια την αλλη.
«Που μένει η φιλη σου;» ρωτάω.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...