Το επόμενο πρωί, αφού μαζέψαμε τα πράγματα μας , εγώ και η Ανθή πήγαμε η κάθε μια στο σπίτι της.
Το διαμέρισμα μου, είναι στο κέντρο της Αθήνας, απέναντι από ένα ξενοδοχείο. Δεν είναι πολύ μεγάλο, ότι πρέπει για τις σπουδές μου. Έχει δυο υπνοδωμάτια, μια κουζίνα, ένα μπάνιο και ένα σαλόνι.
Στο δεύτερο υπνοδωμάτιο, έχω ότι έχει σχέση με την μεγάλη μου αγάπη, την μουσική. Τις κιθάρες και τα υπόλοιπα μουσικά μου όργανα, που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά.
Μένω μόνη μου, λόγω των σπουδών μου.
Το σπίτι αυτό ανήκει στην οικογένεια μου. Ήταν το πρώτο σπίτι που είχε η μαμά και ο μπαμπάς πριν από την γέννηση της αδερφής μου και τη δική μου.
Βέβαια κάποιες μέρες υπάρχει λίγη φασαρία από το απέναντι ξενοδοχείο αλλά είναι υποφερτή. Ο ιδιοκτήτης είναι ένας οικογενειακός φίλος. Ο κύριος Μιχάλης είναι καλός φίλος του μπαμπά μου από τότε που πήγαινε στο γυμνάσιο. Κάθε καλοκαίρι, εδώ και τρία χρόνια βοηθάω στον τουριστικό τομέα. Δηλαδή κάποιες ξεναγήσεις στα αξιοθέατα στους πελάτες του ξενοδοχείου, μέσα από ένα πακέτο προσφοράς. Όχι απαραίτητα σε Έλληνες. Πιο πολύ τους τουρίστες από ξένες χώρες. Εννοείται πως το απολαμβάνω πολύ. Κάνω καινούργιους φίλους, βόλτες, περνώ καλά και παίρνω και χρηματική αμοιβή. Οπότε κάθε καλοκαίρι έχω δουλειά.
«Γειά σου Μαρία! Όλα καλά;»
«Ναι, μια χαρά κύριε Μιχάλη! Εσείς;»
«Μια χαρά! Σε πετυχαίνω σε καλή στιγμή;»
«Ναι, πείτε μου»
«Εμμ...να..έχει έρθει ένας Καναδός και πήρε το πακέτο με την ξενάγηση και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσες να το αναλάβεις εσύ..»
«Ναι, φυσικά! Για πόσο διάστημα θα μείνει;»
«Σχετικά με αυτό.. δεν έχει αποφασίσει ακόμη. Είναι ανάμεσα στην μία εβδομάδα ή έναν μήνα..»
«Α ωραία. Θα περάσω σε μια ώρα να κανονίσουμε το πρόγραμμα.»
«Ωραία! Πέρνα από τη ρεσεψιόν και πες στον Γιώργο να σου πεί το δωμάτιο.»
Συμφώνησα. Μπήκα στο σπίτι μου και αφού βόλεψα την καινούργια κιθάρα μου, έβαλα κατευθείαν σε κορνίζες τις φωτογραφίες μου με τον Shawn και χαμογελάω προς ανάμνηση της χθεσινής βραδιάς.
Πέρασα όλα τα βίντεο και τις φωτογραφίες στον υπολογιστή μου και μετά άλλαξα ρούχα.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...