Chapter 15

222 24 15
                                    

3 μηνες μετα.
Μια μερα πριν την Παραμονή Χριστουγέννων.

                         - m -

Βρισκόμαστε στο αεροπλάνο ολοι μαζί με προορισμό τον Καναδά.

Εχουμε κλείσει ενα πολύ καλό ξενοδοχείο κοντά στο σπίτι του Shawn.

Επιτέλους θα τον δω μετα απο τόσο καιρό και θα γνωρίσω και τους γονεις του!

«Πιο πολύ σου αρέσει το “Στάσου” ή το “Τα σπάσαμε”;» με ρωτά για εκατοστή φορά σήμερα.

«Σου απάντησα και τις 100 φορες που με ρώτησες πως δεν μπορω να τα ξεχωρίσω! Μου αρέσουν και τα δυο» του απανταω λίγο εκνευρισμένη.

«Τα δικά μου δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις, του Βαγγέλη όμως πως μπορείς;!»

«Τον Βαγγέλη τον ξέρω καλύτερα και ξέρω τι κρύβεται πίσω απο κάθε στίχο!!" υπερασπιζω τον εαυτό μου.

«Ναι αλλά απάντησε μου!» με πιέζει.

«Γιατί έχει τόση σημασία;!»

«Γιατί...αγάπη μου; Νομίζω πρέπει να πας τουαλέτα, δεν εχεις πάει τόσες ώρες» λέει στην Μαργαρίτα.

Εκείνη γνέφει και σηκώνεται να παει στην τουαλέτα

«Γιατί θέλω να της κάνω πρόταση γάμου και πρωτα θα της πω ενα τραγουδι! Ετσι το εχω φανταστεί! Στην Μαργαρίτα δεν αρέσει να κανουμε το οτιδήποτε μεγαλο θέμα, οπότε θα πάμε στο εξοχικό μου και καθως θα είμαστε στην κούνια αγκαλιά, θα της τραγουδάω ενα τραγουδι και μετα θα βγάλω το δαχτυλίδι και θα της κάνω την πρόταση! Αλλά πως να γίνουν όλα αυτά αν δεν με βοηθήσεις να επιλέξω το τραγούδι;!»

Εχει μια προοπτική.

«Εξυπνος ο Μακρής! Και δεν σου το είχα! Αλλά μην είσαι ηλίθιος! Και τα δυο τραγούδια μιλούν για ερωτική απογοήτευση και χωρισμό, γράψε ενα καινούργιο!» απαντάω και με κοιτάζει σαν να με έστειλε ο Θεός στην Γή.

«Αυτό δεν το είχα σκεφτεί! Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!» λέει γρήγορα και με αγκαλιάζει.

Α καλά.

«Ελπίζω η κόρη μου να μοιάσει στην θεια της» λέει.

«ΧΑΧΑΧΑΧΑ Μακρή μόλις παραδέχτηκες οτι είμαι καλύτερη σου!» του λέω θριαμβευτικά.

«Δεν με νοιάζει! Οταν γεννηθεί η μονάκριβη μου όμως, εσύ θα λες "Αωωω, μοιάζεις και στον μπαμπά σου! Πήρες την ομορφιά και την εξυπνάδα του!"»

«Χαχαχα(ειρωνικά). Αν το πω αυτό τοτε θα είμαι τρελή,  αποτέλεσμα δικό σου. Γιατί αποκλείεται! Μέχρι να γεννηθεί η μικρή θα με έχεις τρελάνει!»  λέω αλήθεια.

Αφού όλοι ξέρουμε πως αν 'ζαλίσεις' την Μαργαρίτα δεν θα βγεις ζωντανός.

Οποτε ποιος έμεινε;!

Ακριβως. Εγώ.

«Καλά όλο τσακώνεστε εσείς;! Μια φορά να σας δω να μιλάτε ήρεμα και να χαμογελατε και τι στον κοσμο!» λέει η Μαργαρίτα που μόλις επέστρεψε στην θέση της.

Η αλήθεια είναι, πως έχουμε πολλές κόντρες με τον Αρη.

«Οτάν είχατε μια σχέση τραγουδιστή - θαυμάστριας ήμασταν καλυτερα!» συνεχίζει.

«Τι να κάνω εγώ βρε αγάπη μου που η αδερφή σου με θαυμάζει;!» λέει σε στυλ ντίβας.

Οχι οτι δεν είναι...

«Μακρή, δεν σε θαυμαζω! Σε απεχθανομαι!" λέω.

Εντάξει, ισως υπερβαλα λίγο...

«Α ναι; Στις περισσότερες συναυλιες εκεί ήσουν!»

Αυτό είναι αλήθεια.

«Μονο και μόνο επειδή με έπεισε ο Βαγγέλης να σου δώσω μια ευκαιρία! Η φωνη σου με τράβηξε. Αλλά ο χαρακτήρας οχι»

«Α ναι; Τοτε και εσύ είσαι ατάλαντη!»

ΙΙΙΙΙ

«Παρ' το πισω! Ξέρουμε και οι δυο μας οτι δεν ειμαι!»

«Καλα, εχεις δίκιο. Επρεπε να βρω κάτι άλλο ε;»

«Εσυ νομιζες οτι θα μου την φέρεις, δικο σου λάθος»

«Σταματήστε!» φωνάζει ψιθυριστά η Μαργαρίτα.

Σταματάμε.
Εχει δίκιο, δεν έπρεπε να τσακωθουμε.

«Θα με βοηθήσεις ομως;» με ρωτάει ψιθυριστά μετα απο λίγο.

«Φυσικά και θα βοηθήσω! Εσύ θα τα καταστρέψεις όλα μόνος σου. Παντως να ξέρεις πως παλι καταλήγεις να ζητάς την βοήθεια μου»

Εντάξει και εγώ τον προκαλώ.

Εκείνος απλα γελάει.
Οχι ειρωνικά, ούτε κοροϊδευτικά.

Γελάει αληθινά και με την ψυχή του.

Εντάξει, ισως τα έχει χάσει.

«Σε λατρεύω μικρή!»
Ο τονος της φωνής του είναι γλυκός.

Σίγουρα αυτό το εννοεί.

Αν και τις περισσότερες φορες δεν μου αρέσει να με αποκαλούν "μικρή", μου αρέσει οπως ακούγεται απο εκείνον.
Το κρατάμε.

«Καλύτερο απο το σπαστικια ή το ξινή» απαντώ γελώντας.

Εγώ συνήθως τον λέω σπαστικό ή και ενοχλητικό.

Αλλά τα καλυτερα είναι το "Μακρής" και το "Μπαρμπετας".

Η Μαργαρίτα δίπλα του έχει κοιμηθεί και εκείνος της κραταει το χερι και της χαϊδεύει  απαλά τα μαλλια.

Τελικά έχει και μια πιο γλυκια πλευρά ο Μακρής.

Ποιος να το έλεγε;!

Not Only A FanWhere stories live. Discover now