Chapter 29

145 15 4
                                    

ΤΡΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

                         - m -

Το σπίτι στον Καναδά είναι σχεδόν ετοιμο.

Αυριο θα στειλουμε λιγα ακομη πράγματα, τα τελευταια.

Μένει το δωμάτιο μου και το δωμάτιο με τα μουσικά οργανα.

Δυστυχώς αφησα τα δικά μου τελευταια στιγμη, καθώς βοηθούσα τα παιδιά να πακετάρουν τα δικά τους πραγματα για το δικο τους σπίτι εκεί. Με το μωρο θα ηταν πολύ δύσκολο να πακετάρουν οποτε θεώρησα οτι έπρεπε να βοηθήσω.

Ο Shawn μένει ακόμα μαζί μου. Μη νομίζετε πως είμαστε ξανά μαζί, απλα έχουμε πιο φιλικές σχέσεις.

Σημερα προσφέρθηκε να βοηθήσει με τα πράγματα και δεν έφερα αντίρρηση.

Εχω να κάνω πολλές δουλειές.

Αρχίσαμε με το δωμάτιο της μουσικής. Θα τελειώσουμε πιο γρήγορα.

Βάζουμε τις κιθάρες στις θήκες τους.

«Την εχεις κρατήσει!» λέει ενθουσιασμένα και μου δείχνει την κιθάρα με την υπογραφή του, πριν την βάλει στην θήκη της.
«Ναι, δεν θα αποχωριζομουν ποτε κάτι τέτοιο» λέω και συνεχιζω.

Μόλις τελειώσουμε και με το αρμόνιο, ανοίγω την ντουλάπα για να δω αν χρειάζομαι κάτι.

Εχει κουβέρτες, σεντόνια, μαξιλάρια...τίποτα που να χρειάζομαι.

Πάω να κλείσω την ντουλάπα.

«Ενα κουτί» λέει ο Shawn και το βγάζει.

Δεν το είχα δει.

Το ανοίγει προσεχτικά.

Εχει καποιες κορνίζες και φωτογραφιες μου με τον Shawn.

Φωτογραφιες απο την συναυλία, το εισητήριο μου, οι τρεις φωτογραφίες στο "πλατό" της περιοδίας.

Τόσες πολλές αναμνήσεις...

Της κοιταω σχετικά γρήγορα, για να μην με πιάσουν τα κλάματα, σε αντίθεση με τον Shawn που παιρνει τον χρόνο του.

«Την θυμάμαι εκείνη την μέρα!» ελεγε συνέχεια.

Το κουτί το πήρα μαζί μου, οι φωτογραφιες παντα έρχονται μαζί.

Πάμε γρήγορα και στο άλλο δωμάτιο.

Παίρνω τα φωτάκια πανω απο το κρεβάτι μου, τις κορνίζες και οτι άλλο είναι στο κωμοδινο μου. Το βαλιτσακι με τα καλλυντικά, τις τσάντες μου.

Επιπλά και καθρέφτες έχουμε ηδη στο καινούργιο σπίτι.

Ρούχα και τα λοιπά είναι έτοιμα, εκτός απο κάποια πουά θα πάρω μαζί μου στην πτήση.

Τελειώσαμε πολύ πιο γρηγορα απο οτι θα τελείωμα μονη μου. (...)_

Οι μέρες περνούν γρήγορα, δεν είμαι σίγουρη αν είμαι ετοιμη να αποχωριστώ αυτό το μερος.

Θα μου λείψουν πολυ οι φίλοι μου.

Τουλαχιστον θα εχω παρέα τον Κυριάκο καθώς οι γονεις του θα ανοίξουν ενα μαγαζί εκεί.

Με την Στέλλα και την Ανθή δεν πρόκειται να χαθουμε. Αύριο μας κανουν αποχαιρετιστήριο πάρτυ!

———————————————
Μικρο κεφάλαιο, το ξέρω. Αλλά ερχονται πολλά στη συνέχεια!

Αυτός είναι ο λογαριασμός μου στο instagram, όπως σας είπα και εχθες.

Αυτός είναι ο λογαριασμός μου στο instagram, όπως σας είπα και εχθες

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ανυπομονω να τα λέμε και από εκεί. Μη διστασετε να μου στείλετε μήνυμα ή να με ρωτησετε κάτι. Θα χαρώ πολύ να απαντήσω!

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now