Chapter 32

138 15 4
                                    

6 μέρες πριν τα βραβεία.

        - m -

Εμεινε λιγοτερο απο μια εβδομαδα για τα βραβεία και εχουμε αρκετα πραγματα να κάνουμε.

Σήμερα κανονισαμε την μεταφορά μου απο το ξενοδοχείο στο χώρο των βραβεία.

Πραγματικά η χθεσινή μου συζήτηση με τον Shawn άλλαξε τελείως την γνώμη μου για όλο αυτό. Με έκανε να το δω απο μια αλλη πλευρά, πιο ευχάριστη και αισιόδοξη.

Σημερα βγαινουμε για ψωνια με τη Aaliyah.
Ειχαμε καιρό να ψωνίσουμε και να περάσουμε χρονο μαζί.

Ειχαμε καιρό να περάσουμε τόσο καλά. Μπορεί καποιες φαν να ήρθαν για κάποια αυτόγραφα και φωτογραφίες αλλά δεν με χάλασε, μου αρέσει τα γνωρίζω ατομα που με υποστηρίζουν.

«Χαίρομαι που τα βρηκατε με τον αδερφό μου! Είναι χαρούμενος ξανα» χαμογελάει.

«Και εγώ χαίρομαι! Το λατρεύω όταν είναι χαρούμενος» παραδεχομαι.

Μπορω να μιλάω για ώρες για τον Shawn και να μην βαρεθω ουτε κλάσμα του δευτερολέπτου!

«Omg o Mike!» λέει.

«Ποιος είναι ο Mike;» ρωταω και γυρναω να κοιτάξω διακριτικά.

«Ενα παιδί απο το σχολειο μου. Ξέρεις το ειδος του εγωιστή...αυτον που τον μισουνε όλοι εκτός απο την παρέα του» μου εξηγεί.

Ναι, σίγουρα ξέρω για ποιο ειδος μαθητή μιλάει.

«Και τι έγινε με εκείνον;»

Αν ηταν ή είναι μαζί ο Shawn σίγουρα θα είχε φρικαρει.

«Εχει σχέση με την φιλη μου. Βασικά είχε! Εκεινη τον χωρισε και ποτε δεν έμαθε τον λογο. Και απο αφού αποκλείεται να του πει, έχει πριξει εμένα! Ωχ, οχι! Ερχεται!» λέει και κοιτάζει αλλου.

«Γεια Aaliyah. Omg, εσύ είσαι η Μαρία! Μου αρέσει πολύ το τραγουδι σου, εχεις πολύ ταλέντο και είσαι πολύ όμορφη! Μπορούμε να βγάλουμε μια φωτογραφία;» ρωτάει.

Δεν τον βρίσκω τόσο κακό οσο τον περιέγραψε.

Ελα τώρα, με χαρακτήρισε ως "πολύ όμορφη"!

«Σε ευχαριστώ, φυσικά!» λέω και βγάζουμε μια φωτογραφία.

«Τελεια, ευχαριστώ! Aaliyah μπορω να σου πω;» την ρωτάει.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now