Chapter 69

127 11 68
                                    

- S -

Μεσα σε μια εβδομαδα εγκατασταθηκαμε στο καινούργιο μας σπίτι.

Ας είμαστε ειλικρινείς, οι μέλισσες ήταν απλα μια αφορμή.
Η αλήθεια είναι πως ηταν αρκετά μακρια απο το κεντρο της πόλης και απο αλλά μέρη οπου βρισκόμασταν συχνα, όπως το σπίτι του Αρη και της Μαργαρίτας, των φίλων μας και το στούντιο ηχογράφησης.

Το καινούργιο μας σπίτι νομιζω είναι καλυτερο.
Είναι πιο φωτεινό, πιο μεγαλο.
Εχει δυο ορόφους και μεγάλη αυλή.

Η Μαρια είναι πολύ χαρούμενη και της άρεσε παρα πολύ.

Εμένα βέβαια μου αρκεί το επίθετο 'μεγαλο' καθώς σχεδιάζω να κάνουμε οικογένεια.

Η αληθεια είναι πως θα μου λείψει το παλιό σπίτι.
Δεν μιλάω τόσο για το κτήριο οσο για το συναίσθημα.

Σπίτι είναι ενα μέρος που νιώθεις ασφάλεια, γαλήνη και αγάπη.
Σπίτι μπορεί να είναι κι ενα άτομο. Χαίρομαι που βρήκα το δικο μου.

Εχουμε περάσει άπειρες στιγμές εκεί. Εναν ολοκληρο χρονο.
Εκεί της εκανα πρόταση γάμου την προηγούμενη πρωτοχρονιά, εκεί μπήκαμε νιόπαντροι.
Το πρωτο σπίτι που μείναμε μαζί.

Σε αυτό όμως θα δημιουργήσουμε αλλες αναμνήσεις. Σε αυτό θα μεγαλώσει ο έρωτας μας και τα μελλοντικά παιδιά μας.

Τωρα που είναι έτοιμο, σκοπεύω να ξεκουραστουμε λίγο.

Ο μήνας του μέλιτος δεν πραγματοποιήθηκε όταν επρεπε λόγω υποχρεώσεων και σκέφτηκα πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή.

Καθόμαστε στον καναπέ αγκαλιά και βλέπουμε την αγαπημένη μου σειρα: το Grey's Anatomy.
Αν και της αρέσει πιο πολύ το Riverdale, πιστεύω πως το Grey's Anatomy αρχίζει να παιρνει μια θέση στη καρδια της.

Βλέπω πως η οθόνη του κινητου της ειναι ανοιχτή και το πιαμω στα χερια μου και της το δίνω υποθέτωντας πως ειναι καποιο μηνυμα απο την αδερφή της ή καποια φιλης της.

Παίρνοντας το ομως απο μπροστά μου, ειδα πως ηταν μια ειδοποίηση απο την εφαρμογή του instagram.

"Ο KJ Apa μολις πρόσθεσε μια φωτογραφία"

«Διακρινω μια αδυναμία προς τον KJ;» σηκώνω το δεξί φρύδι μου και επιστρέφω την προσοχή μου στην τηλεοραση.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now