- m -
(3 εβδομάδες μετα)Αύριο επιστρέφουν τα παιδια και έτσι αποφασιζω να την πάω στο παρκο σημερα. Δεν έχουμε βγει ολη την εβδομάδα επειδή είχε κρύο. Σήμερα έχει λιγότερο.
«Λοιπον, η μικρή είναι στο καρότσι και η τσάντα της είναι εδώ. Σνακ σε περιπτωση που πεινασει, είναι εδω. Το κινητό μου και τα κλειδιά μου, είναι και αυτα εδω. Είμαστε έτοιμες Κατερίνα» λέω και σπρωχνω το καρότσι καθώς ανοίγω την πόρτα.
«Παιδιά;!»
Απο την αλλη πλευρά της πόρτας είναι η Μαργαρίτα μαζί με τον Αρη.
«Νόμιζα πως θα ερχοσασταν αύριο» λέω έκπληκτη.
«Εκπληξη!» λένε και αγκαλιάζουν πρωτα την μικρή.
Τελικά άκυρο η βόλτα...
Γυρίζω το καρότσι ξανα μεσα αφού εκείνοι την παρουν στην αγκαλιά τους.
«Πως περασες με την θεια; Δεν πιστεύω να την κουρασες!» την ρωτάει ο Αρης και εκείνη γελάει.
«Καλοπερνάτε βλέπω! Ετοιμαζοσασταν και για βόλτα, ε;» ρωτάει η Μαργαρίτα.
«Θα πηγαίναμε στο παρκο για λίγο. Της λειψατε πολύ»
«Και εμας μας έλειψε! Οπώς και εσύ!» λέει η Μαργαρίτα και με αγκαλιάζει αλλη μια φορά.
«Σε κούρασε πολύ;» ρωτάει σοβαρά ο Αρης.
«Οχι, δεν με κούρασε καθολου»
Κάθισαν λιγα λεπτα ακόμη, πήραν τα πράγματα της μικρής και έφυγαν.
Μου λείπει ηδη.
Κοιτάζοντας το δωμάτιο μου, βλεπω τη "σκηνή" με σεντόνια και μαξιλάρια που φτιαξαμε για να βλέπουμε παιδικά.
Χαμογελάω και αρχίζω να μαζεύω την σκηνή και τον μικρό χαμό που επικρατούσε στο σπίτι γενικότερα.
Κάθομαι και ανοίγω την τηλεοραση. Δείχνει μια συνέντευξη που εδωσε ο Shawn σε ενα κανάλι.
Δεν μιλάμε πολύ απο εκείνη την μέρα. Επρεπε να μείνει σπίτι του να προσέχει την Aaliyah και είχε και δουλειές στην εταιρία.
Τηλέφωνο.
«Παρακαλω;»
«Μαρια; Είσαι καλά;» είναι ο Shawn.
«Καλα είμαι. Εγινε κάτι;» ρωτάω.
Ακούγεται κάπως ανήσυχος και βιαστικος;
Πφφ...ειμαι υπερβολικά κουρασμένη για να δω τη συνέντευξη τώρα, θα την δω αύριο. Θελω τόσο πολύ να κοιμηθώ τώρα...
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...