Chapter 19

199 26 4
                                    

Toronto, Canada
26 Δεκεμβρίου.
        
                         - m -

Ξύπνησα λίγο πιο αργά σήμερα καθώς χθες αργησα να κοιμηθώ.

Κάνω γρήγορα μπανιο και βάζω ενα άσπρο τζιν με ενα ροζ πλεκτό και τις μπότες μου.
Τα μαλλιά μου τα αφήνω κάτω.
Είναι ακόμα ίσια απο χθες οποτε δεν χρειάζεται να κάνω κάτι.

Σήμερα θα πάμε για ψώνια με την Aaliyah στο εμπορικό.
Θα μας πάρει όλη την μέρα.

Καιι θα την βοηθήσω να διαλέξει και φόρεμα για τον χορό αποφοίτησης που αν και αργει, χρειάζεται μια γνώμη φίλης και όπως λεει, δεν υπάρχει πιο κατάλληλο άτομο απο εμένα.

Παίρνω το σακίδιο μου και κατεβαίνω κάτω για πρωινό.

Αφού φάμε ξεκινάμε για το σπίτι τους.

Οι γονεις μας θα πάνε θέατρο, η Μαργαρίτα και ο Αρης θα πάνε μαζι τους και νομιζω πως θα πάει και ο Shawn.

«Αληθεια, Shawn εσυ τι θα κάνεις;» τον ρωτάει η Aaliyah.

«Εχω κάτι δουλειές στο κέντρο και μετα να πάω στην εταιρία. Θα σας πάω εγώ στο εμπορικό όμως!» λέει.

«Ωραία, φέρνω την τσάντα μου και φευγουμε!» λέει η Aaliyah τρέχοντας στον πανω όροφο.

«Αρχίζω να νιώθω πως με την Aaliyah περνάς πιο πολύ χρονο απο ότι με εμένα»

«Χαχαχαχ οχι! Βασικά κάπως. Αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι σε ξέχασα!» λεω και τον φιλαω.

«Δεν θα μπορούσες να με ξεχάσεις! Δεν θα σε αφηνα βασικά. Οτάν τελειωσετε πάρε με τηλέφωνο να έρθω να σας πάρω, εντάξει; Και αν προκειψει κάτι πάρε με! Κρατά την μακρια απο αγόρια και να μεινεις και εσύ μακρια από αυτά!» λέει.

«Ενταξει, ενταξει! Ξέρεις μπορούμε να προσέχουμε τους εαυτούς μας μονές μας!» λέει η Aaliyah.

«Καλα! Πάμε» λέει και πάμε στο αυτοκίνητο.

Μπαίνουμε και οι δυο πίσω.

«Δεν θα μπεις μπροστά;» με ρωτάνε και οι δυο ταυτόχρονα.

«Εμ..οχι. Aaliyah αν θέλεις μπορείς να πας» της λέω.

«Ειμαι εντάξει. Εξάλλου θα περάσουμε καλυτερα εδω πίσω» γελαμε.

Το αυτοκίνητο ξεκινάει και μέχρι να φτάσουμε στο εμπορικό ο Shawn μας λέει τι να κάνουμε και τι οχι.

«Είναι παντα έτσι, μην τον παρεξηγεις» μου λέει η Aaliyah μόλις κατεβαινουμε από το αυτοκίνητο.

Η σειρα πήγαινε κάπως έτσι: Victoria's Secret (pink), Forever 21, Urban Outfitters, H&M, Free People, Hollister,  Steeve Madden και Bath and Body Works.

Φαγαμε στα McDonalds και μετα βρήκαμε ενα ωραίο μαγαζί με φορέματα.

Διαλεξα τα πιο όμορφα για την Aaliyah.

Κατάληξε σε ενα γαλάζιο και ενα άσπρο.

«Δυσκολευομαι να επιλεξω! Πες μου ποιο είναι καλύτερο» λέει.

«Πιστεύω πως το άσπρο είναι καλύτερο. Φοριέται με όλα και ταιριάζει με όλα. Εξάλλου μου ειπες οτι είναι και πιο άνετο οποτε προτείνω αυτο»

"Εχεις δίκιο! Αυτό θα πάρω»

Στέλνω μήνυμα στους φίλους μου για καλά Χριστούγεννα καθώς στην Ελλάδα είναι 25 Δεκεμβρίου τώρα.

Μετα απο πεντε λεπτα βγαίνει απο το δοκιμαστηριο. Της κάνω δώρο το φορεμα.

Βγαίνοντας απο το μαγαζι, παρατηρούμε τον σκοτεινό ουρανο.

Είναι νύχτα.

Πάμε και καθόμαστε σε ενα συντριβάνι. Βγάζουμε κάποιες φωτογραφίες καθώς περιμένουμε τον Shawn να ερθει.

«Λοιπον. Καθηστε εδώ εσείς. Εγω παω να τα δοκιμασω και να τα δειτε» λέει η Aaliyah και τρέχει πανω μόλις μπαίνουμε μέσα στο σπιτι.

«Βρήκα ενα πουκάμισο και νομίζω σου παει πολύ οποτε..» του λέω και του δίνω την σακούλα.

«Ευχαριστω μα δεν χρειαζόταν» λέει αρχικα μα μόλις το βλέπει ενθουσιάζεται.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now