- S -
Εδώ και δυο εβδομάδες έχουμε επιστρέψει στο σπίτι μας.
Ομολογώ πως μου είχε λείψει πολύ αυτή η "ρουτίνα", να την βλέπω να κανει τις δουλειές της...γενικότερα η ζωή μου μαζί της.Αυτή τη στιγμη ασχολείται με κάτι έγγραφα της Μαργαρίτας απο το γραφείο καθώς τη βοηθάει οσο μπορει, διότι η Μαργαρίτα μπαίνει στον μήνα της. Και φυσικά, της μιλάω αποσπώντας τη προσοχή της με το αγαπημένο μου θέμα• τα παιδιά.
«Αρχικα...ποτε δεν θα μπορούσες να εισαι "κακιά μαμά". Θα είσαι η καλύτερη, είμαι σίγουρος για αυτο. Δεύτερον...θέλεις να σου το αποδείξω;» τη ρωταω.
Γελάει.
«Shawn τα παιδιά δεν ερχονται απο τη μια στιγμη στην αλλη» μου λέει καθώς ρολαρει τα ματια της συνεχίζοντας τη δουλειά της.
«Το ξέρω αυτό, για αυτό θα ξεκινήσουμε απο τωρα» την πλησιαζω για μια αγκαλιά.
Αφηνει ενα φιλί στα χείλη μου.«Ξέρεις πως δεν είμαστε αρκετά υπεύθυνοι για κάτι τέτοιο.
«Και εσύ ξέρεις πως διαφωνω απολύτως. Θα σου το αποδείξω! Αύριο δεν είναι που η Μαργαρίτα και ο Αρης θα βγουν εξω απο το Toronto για δουλειές; Αντί να προσέχει την Κατερίνα η μαμά σου για 3 μερες, θα την προσέχουμε εμείς!»
Είμαι σίγουρος οτι η μαμά της δεν θα έχει πρόβλημα, μου έχει μεγάλη αδυναμία.Δείχνει να το σκέφτεται λίγο.
«Κανε οτι καταλαβαίνεις» το ήξερα οτι θα υποχωρούσε.
Εχω ταλέντο τελικά!Αφού φαγαμε και καθησαμε λιγάκι στον καναπέ για να δουμε μια σειρα, πήγαμε για ύπνο.
Εκείνη κοιμήθηκε αμέσως. Εχει κουραστεί πολύ τελευταια...
Εγω παλι, στριφογυρίζω στο κρεβάτι και σκέφτομαι οτι αυτή είναι μια πολυ καλη ευκαιρία να της αποδείξω ποσο καλοί γονεις θα γινομασταν.
Αρχίζω και οργανώνω ενα ολοκληρο πρόγραμμα για αύριο στο μυαλό μου.
Το πρωι θα ξυπνήσω πιο νωρίς για να πάω στα παιδιά και να φέρω την Κατερίνα. Θα φτιαξω πρωινό για ολους μας και όταν τελειώσουμε θα πάω την Κατερίνα στο σχολείο.
Οσο η Μαρια θα είναι εξω για καποιες δουλειές, εγώ θα προσπαθήσω να μαγειρεψω και να καθαρίσω το σπίτι.
Η Μαρια θα παει να πάρει τη μικρή απο το σχολείο και θα φάμε ολοι μαζί μεσημεριανό.
Αργότερα, θα τη βοηθήσουμε να διαβάσει και-
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...