Toronto, Canada.
28 Δεκεμβρίου.- m -
Ξυπναω νωρίς.
Σήμερα είναι η μέρα μου, είναι τα γενέθλια μου! Γίνομαι 19.
Δεν μπορω να το πιστευψω!Χαμογελάω και σηκώνωμαι από το κρεβάτι.
Κάνω μπάνιο και διαλεγω να φορέσω ενα μαυρο κολλητό τζιν με ενα μπορντό πλεκτό και τα superstar μου.
Εαν ήμουν στην Ελλάδα, που δεν κανει τοσο κρύο, σίγουρα θα φορουσα φούστα.
Το κινητό μου χτυπάει και τρέχω για να το σηκωσω.
Είναι τα κορίτσια!
Εμειναν ξυπνιες μέχρι τέτοια ωρα;
«Χρόνια πολλά!» λένε ταυτόχρονα.
«Ελπίζουμε να είμαστε οι πρωτες» λέει γρήγορα η Στέλλα γελώντας.
«Χαχαχ εννοείται! Πάντα είστε οι πρωτες!»
Είναι αλήθεια! Απο τοτε που τις γνώρισα παντα είναι οι πρώτες που μου εύχονται σε γενέθλια, γιορτές, επιτυχίες...
«Πετύχαιμε τον στόχο μας! Οπώς λέγαμε, χρόνια σου πολλά! Να τα εκατοστήσεις και οτι επιθυμείς! Μας λείπεις πολύ που είσαι μακρια και δεν θα κάνουμε πάρτυ αλλά δεν την γλιτώνεις! Μόλις γυρίσεις θα σου κάνουμε παρταρα!» λένε γρήγορα.
«Ευχαριστώ! Δεν θα χάσω με τίποτα αυτό το παρτυ» απανταω και συνεχίζουμε να μιλάμε.
Μιλησαμε περιπου για 15 λεπτά.
Μετα απο την τηλεφωνική μας κλήση και αφού ετοιμάστηκα για τη σημερινή μέρα, κατέβηκα κατω για πρωινό.
Μου ευχήθηκε και η οικογένεια μου. Μου έκαναν μια μικρη έκπληξη με μια τούρτα καθώς έτρωγα πρωινό.
Είμαι πραγματικα πολύ ευγνώμων που τους εχω στη ζωή μου.
Οτάν τελειώσαμε το πρωινό, ανεβήκαμε στο δωμάτιο μου και μου έδωσαν τα δώρα. Παντα αυτό κάνουμε. Σε κάθε γενέθλια.
Οι γονείς μου, μου πήραν ενα πανέμορφο δαχτυλίδι απο τα Tifanis & Co.
Ο Αρης και η Μαργαρίτα μου πήραν μια κάμερα. Είναι καλύτερη απο αυτήν που εχω και πραγματικά χάρηκα πολύ με αυτό το δώρο.
Ειδικα όταν έμαθα πως την διάλεξε ο Αρης.
Και τώρα μου ανακοίνωσαν πως θα πάμε στη Disneyland.
Το μέρος που κάθε παιδι ονειρεύεται να πάει.
Ο 7χρονος εαυτός μου εκφράσε ελεύθερα τον ενθουσιασμό του.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Not Only A Fan
ФанфикΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...