- m -
Το επόμενο πρωι, ξυπνάω και βλέπω το χερι του τυλιγμένο γύρω μου.
Με αργές κινήσεις, για να μην τον ξυπνήσω, το βγάζω απο πάνω μου και σηκώνωμαι απο το κρεβάτι.
Πάω στο μπάνιο και ετοιμάζομαι.
Φοράω ενα τζιν, ενα μακρυμάνικο ριγέ μπλουζάκι, τα παπούτσια μου και το μπουφάν μου.Παίρνω ενα σακίδιο και βάζω μεσα μια αλλαξια ρούχα, τις πιτζάμες μου και κάποια πράγματα που θα χρειαστώ.
Βάζω άρωμα και πάω στην κουζίνα. Τρώω γρήγορα πρωινό και γράφω ενα σημείωμα στον Shawn πριν φύγω, για να είναι ενήμερος.
Η αλήθεια είναι οτι χαλαστηκα λίγο που δεν θα πηγαίναμε εκείνο το ταξίδι..με είχε πείσει και το ήθελα πολύ να πάμε!
Αν και η συμπεριφορά του σχετικά με το ταξίδι ηταν πολύ παράξενη.Μπαίνω στο αυτοκίνητο μου και με αυτές τις σκέψεις πηγαίνω στο στούντιο που κανει την ηχογράφηση ο Βαγγέλης.
Με γρήγορα βήματα μπαίνω στην αίθουσα και τον βρίσκω μέσα να διαβάζει κάτι παρτιτούρες.
«Μαρια μου!» λέει και σηκώνεται απο τη θέση του για να με αγκαλιάσει.
Αν ηταν εδώ ο Shawn θα έκανε οτι βήχει για να τραβήξει την προσοχή του και θα έλεγε "αυτές οι κτητικές αντωνυμίες είναι για εμένα" ενω θα τον κοιτούσε με μισο μάτι.
Αγκαλιαζομαστε και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.
«Εχεις καταλάβει οτι μέχρι και οι τοίχοι εχουν καταλάβει αυτό που πας να κανεις και ακόμα πιστεύεις οτι η Ανθή δεν έχει την παραμικρή ιδέα;»
Αυτό το παιδι θα καταστρέψει τα πάντα απο μονο του!
«Ναι...το σκέφτηκα αυτό. Αλλά δεν έχει καταλάβει κάτι, σωστα;»
«Περιπου...ισως εχει καταλάβει τι αλλά οχι ποτε»
«Σε παρακαλώ πες της κάτι ώστε να μην το περιμένει! Ξέρω οτι μπορω να βασιστω πανω σου»
Χαμογελάω ως απάντηση. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην τον βοηθούσα.
Το επομενα 30 λεπτα μου εξηγούσε αναλυτικά το σχεδιο του.
«Περιμενε..στο Παρίσι;!» ρωτάω έκπληκτη.
«Ε ναι. Η πόλη του Φωτός και του Ερωτα! Τι περιμενες;! Επειδή δεν το δειχνω δεν σημαίνει οτι δεν είμαι ρομαντικός!» λέει χαμογελώντας και καταλήγει να γελάει μόνος του.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...