Ακρόπολη, το πιο ψηλό, ιστορικό και όμορφο μέρος της Αθήνας. Μπορείς να δεις ολόκληρη την πόλη από εδώ.
Πήρα ένα τουριστικό φυλλάδιο από την είσοδο και αρχίζω να εξηγώ τα πάντα στον Shawn.
«Μου αρέσει πολύ η θέα» είπε μόλις τελειώσαμε την ξενάγηση.
«Ναι, είναι πανέμορφα από εδώ. Έλα, είναι ώρα για φωτογραφίες»
Κρατάω την φωτογραφική μου και αρχίζω να τον βγάζω φωτογραφίες. Και με τη υπέροχη θέα πίσω του αλλά και με τον Παρθενώνα. Κάνει το ίδιο μετά και με εμένα. Νομίζω θα με έβγαλε κάποιες καλές.
Κάποια κορίτσια έρχονται προς το μέρος μας. Φαν του, λογικά.
«Μαρία!» λένε και εκπλήσσομαι λίγο.
Δικές μου είναι!
«Κορίτσια μου!» λέω και τις αγκαλιάζω. Νομίζω τις έχω δει αρκετές φορές στην ομάδα.
Βγάλαμε κάποιες φωτογραφίες και μετά από λίγο έφυγαν.
«Νόμιζα πως εγώ ήμουν ο διάσημος εδώ! Αλλά από οτι φαίνεται έχεις και εσύ το δικό σου army!»
«Ω ναι...αλλά προτιμώ να τις λέω 'κορίτσια μου'. Δεν θεωρώ πως είμαι διάσημη ή κάτι τέτοιο».
Μετά πήγαμε για μια βόλτα στο Μοναστηράκι και στην Πλάκα.
Αρχικά, πήραμε κάτι από τα Starbucks. Εκείνος πήρε ένα καφέ και εγώ ένα παγωμένο τσάι με λεμόνι.
Πήγαμε και για ψώνια σε αρκετά μαγαζιά. Εκείνος πήρε ένα μαύρο παντελόνι και ένα πουκάμισο το οποίο τον βοήθησα να το διαλέξει. Εγώ πήρα ένα μπλουζάκι.
Αργότερα, πήγαμε για φαγητό σε ένα εστιατόριο-μπαρ-καφέ.
Καθόμαστε στη ταράτσα, από την οποία μπορείς να δεις και την Ακρόπολη.
Παραγγείλαμε το φαγητό μας και όσο περιμέναμε βγάλαμε λίγες φωτογραφίες ακόμα.
Φάγαμε συζητώντας και τελικά έχουμε περισσότερα κοινά από ότι νόμιζα.
«Μου αρέσει που κάνουμε παρέα! Περνάω υπέροχα, αλήθεια. Η σημερινή μέρα είναι μια από τις καλύτερες μου» λέει και χαμογελάω.
«Και εμένα! Οι επόμενες θα είναι ακόμα καλύτερες» λέω και χαμογελάει και εκείνος.
——————————————————
2ο κεφάλαιο για σημερα!
Θα ανεβει ακόμα ενα αργότερα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...