Chapter 13

221 27 9
                                    

Εναν μήνα αργότερα

                         - m -

Αεροδρόμιο, Αθήνα.

Κάθε λεπτό πλεον περνά υπερβολικά γρήγορα.
Δεν θέλω να φύγει...

«Μη στεναχωριεσαι! Τα Χριστούγεννα, θα ερθετε στον Καναδα και θα είμαστε μαζι» προσπαθει να με κανει να νιώσω καλυτερα.

Ναι, οι γονεις μου δέχτηκαν να πάμε καθώς θέλουν πολύ να γνωρίσουν τους γονεις του Shawn.

«Ναι, σωστα»

Αλλά και παλι! Πως θα αντεξω 3-4 μηνες μακρια του;!

«Παρακαλουνται οι επιβάτες στης πτήσης 2Α23 προς Καναδά, να επιβιβαστούν στην πυλη 32»

Ακούγεται η φωνη απο τα μεγάφωνα.

«Αυτό ήταν λοιπον...» λέω δυνατα.

«Ο καιρός θα περάσει πριν καν το καταλάβεις!» λέει και με αγκαλιάζει.

Τους υπόλοιπους τους έχει ηδη αποχαιρετήσει.

Κανουμε μια σφικτή αγκαλιά, απο αυτές που μου αρέσουν και ενα γρήγορο φιλί.

«Σε αγαπώ, θα μου λειψεις» ηταν το τελευταίο που είπαμε πριν παει να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο.   

            Την επόμενη μέρα


Μου λείπει ακόμα πολύ.
Τουλαχιστον άρχισε η σχολή και θα ξεχαστω κάπως...

«Και για πες» λέω στην Ανθή καθώς μπαίνουμε στο προαύλιο.

«Τι να πω;» ρωτάει απλα.

«Παίχτηκε με τον...ξέρεις ποιον;»

«Τιποτα. Νομιζω τον ξεπερναω... Αυτός ο χώρος δεν άλλαξε καθόλου»

Συμφωνώ.

«Καλημέρα κορίτσια! Γραψατε κάποιο τραγουδι το καλοκαίρι;» μας ρωτάει όλο χαρά ο κ. Οικονομου.

«τιποτα σπουδαίο» απαντάει η Ανθή.

«Κάθε κομματι για εναν καλλιτέχνη έχει ενα μέρος της καρδιάς του. Δεν μπορεί να μην είναι σπουδαίο κάτι που έχετε φτιάξει εσείς! Είστε απο τους πιο ταλαντούχους φοιτητές της σχολής μας! Εχουμε ομαδική εργασία, να είστε ετοιμες» λέει και παει να ενημερώσει και τους υπόλοιπους φοιτητές του τμήματος.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now