Chapter 53

133 14 28
                                    

- m -

«Παίζουμε ποδόσφαιρο αγόρια εναντίον κορίτσια, θέλεις να παίξεις μαζί μας;» με ρωτάει γεμάτη ενθουσιασμό και χαρά.

Τα παντα για τους fans!

«Ναι!» απαντώ χαμογελώντας και με πιάνουν απο το χερι για να τρέξουμε στο γήπεδο.

«Παίζει και ο Shawn!» φωνάζει ενα αγορι απο την αντίπαλη ομάδα.

«Παίζεις ποδόσφαιρο;» με ρωτάει ο Shawn.

«Προσπαθω!»
Σταματάμε το παιχνιδι 45 λεπτα μετα. Νικητές τα αγόρια...αναμενόμενο.
Παρόλα αυτά ηταν πολύ ωραία 45 λεπτα!

«Λυπάμαι κορίτσια» απολογουμαι που δεν κέρδισε η ομάδα μας.

«Πλάκα κανεις! Ηταν το καλυτερο παιχνιδι που έχουμε παίξει, ευχαριστούμε!» λένε και κάνουμε μια ομαδική αγκαλιά πριν φύγουμε.

«Ηταν ωραία» λέει ο Shawn καθώς περπατάμε μέχρι το σπίτι.

«Ναι» συμφωνώ μαζί του.

«Δεν θα ηταν ωραίο να παίζαμε έτσι και με τα δικά μας παιδια;» Πάλι αυτο το θέμα.

«Ναι, θα ηταν πολύ ωραιο» δεν εχω πει ποτέ ξανά κάτι τέτοιο καο αυτό προκάλεσε έκπληξη στο πρόσωπο του.
Συνήθως όταν πηγαίνει η συζήτηση εκεί με βρίσκει να διαφωνω.

«Σκέφτηκα, αν θέλεις και εσυ βέβαια, αυριο να πάμε σαν καλεσμένοι σε μια παιδικη κατασκήνωση. Με είχαν προσκαλέσει αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν ήθελα να πάω. Εννοώ, θα ηταν τέλειο αλλά χωρίς εσένα δεν θα είχε τόσο πολυ ενδιαφέρον»
Αλήθεια;!

«Ναι, να πάμε!»

«Αλήθεια; Θέλω να πω εσύ δεν έδειχνες τέτοια σημάδια αγάπης προς τα παιδιά...»

«Hey! Αγαπώ τα παιδια!»

«Το ξερω αλλα δεν το εννοούσα έτσι. Οταν κάποιες φορες πηγαίνω τη συζήτηση στο πως θα ήθελα να κάνουμε ενα παιδάκι μου απαντας πως είμαστε μικροί ακόμα. Πριν 3 λεπτα σου το ειπα ξανά και συμφώνησες μαζί μου. Πρεπει αρχίζω να φοβάμαι για κάτι;» γελαει και παρασέρνει και εμένα.

«Απλα...το σκέφτηκα καλύτερα. Εχεις δίκιο σε αυτό που λες..θα ειναι κάτι δικο μας».

Not Only A FanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin