Chapter 14

214 26 3
                                    

Την επόμενη μερα, κυριολεκτικά τρεχαμε μέχρι την σχολή.

Υπάρχει ανταγωνισμός και θέλουμε πολύ να κερδίσουμε!

Το σχεδιο ηταν απλό.
Τρεχουμε μέχρι την σχολή, φτάνουμε στα γραφεία των καθηγητών, βρίσκουμε τον κ. Οικονομου πριν το μάθημα και παραδίδουμε το τραγουδι πριν το κάνει κάποιος άλλος. καταφέρνουμε να τους προσπεράσουμε.

Ξέρω τι σκέφτεστε. "Κανείς δεν πρόκειται να κανει κάτι τέτοιο".

Η αλήθεια είναι πως έχετε δικιο, κανεις–

Εντάξει, έκανα λάθος.
Η Τατιάνα και ο Χρήστος είναι σαν εμας.

«Υπαρχει ανταγωνισμός λοιπον» λέει η Τατιάνα κοιταζοντας μας.

«Ενας τροπος υπάρχει να το μάθουμε. Ο πιο γρήγορος θα κερδίσει» λέει ο Χρήστος.

Μήπως να το ξανασκεφτομασταν;

«Καιιι πάμε!» λέει η Ανθή και τρεχουμε σαν να είμαστε 5χρονα που έχουν φάει υπερβολικα πολύ ζαχαρη.

«Ορίστε το τραγουδι» λεω γρηγορα και η Ανθή δίνει την παρτιτούρα.

Τοτε φτάνουν και οι άλλοι.

«Ορίστε το τραγούδι!» λένε και του το δίνουν κι εκείνοι.

«Wow παιδιά! Δεν περίμενα να το κάνετε τόσο γρήγορα! Πέρασαν μονο δυο μέρες! Αλλά η Ανθή και η Μαρία παρέδωσαν πρώτες. Θα το παρουσιάσετε στην τάξη και μετά θα αποφασίσουν και οι υπόλοιποι αν θέλουν και τα δυο τραγούδια ή μονο το ενα και ποιο. Πήγαινε στις τάξεις σας»

Ναιι!

Πηγαμε στην τάξη και αρχσαμε να προετοιμαζομαστε. 

Πρωτα θα επαιζαν εκείνοι.

Ομολογώ πως το τραγουδι τους είναι πολύ καλό.

Σχεδόν αμφιβαλω για το δικο μας βλέποντας τα βλέμματα των υπόλοιπων γεμάτα ευχαρίστηση.

Είναι η σειρα μας τώρα.

Πηγαίνω προς το αρμόνιο και η Ανθή στην κιθάρα.

Ξεκινάμε.

Οταν τελειώνουμε περιμένουμε απογοήτευση ή κάτι τέτοιο.

Αντιθέτως αντικρίζουμε βλέμματα να μας κοιτούν με ευχαρίστηση και υπερηφάνεια.

Μετά απο λίγο βγάζουν την απόφαση τους. Θα τραγουδήσουμε και οι δυο ομάδες τα τραγούδια μας αλλά το δικο μας ειναι λίγο καλυτερο απο το δικο τους.

Πρεπει να δουλέψουμε σκληρά όμως, ειναι το τελευταίο έτος των σπουδών μας.

Πήραμε τα βιβλία και πήγαμε σπίτια μας.

Πρωτα έφαγα και μετα μιλήσαμε μεσω βιντεοκλησης με τον Shawn.

Μου λείπει πολύ.

Not Only A FanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora