Chapter 50

139 15 10
                                    

- m -

«Παντως κορίτσια, πρεπει να παραδεχτειτε οτι εκανα την καλύτερη πρόταση γαμου!» λέει ο Βαγγέλης χαμογελώντας περιφανος για τον εαυτό του.

«Μπα, υπαρχουν και καλύτερες» λέει η Ανθή.

Σοβαρά;! Τι καλύτερο απο την πρόταση που έκανε ο Βαγγέλης;!

«Τι; Ποια πρόταση είναι καλύτερη απο τι δική μου;»

«Αυτη που έκαναν στην Μαρια λίγο πριν έρθετε» ξεσπάει σε γέλια η Ανθή και ο Βαγγέλης προσπαθει να καταλάβει.

Κοιτάζω ψηλά στον ουρανό απο απόγνωση καθώς ο Shawn έχει πάρει το χερι του απο τον ώμο μου και έχει πάρει ενα περίεργο σοβαρό ύφος.

«Τι είπε;» ρωτάει απλα.
Η Ανθή δεν έχει σταματήσει να γελά ακόμη.

«Εδω! Πάρε όλο το υλικό!» του δίνει το κινητό της και το βίντεο παιζει.

Θεέ μου...

«Βλεπω δεν έχεις βγάλει το δαχτυλίδι» γελάει ο Shawn.

«Ελα τώρα! Του υποσχέθηκα να μη το βγαλω» γελάω κι εγώ.

«"Παρατα τον Mendes"» επαναλαμβάνει μια φράση του Eric και γελαμε λίγο περισσότερο.

«Shawn δεν περίμενα να σε προλάβει αλλος» συνεχίζει να γελάει ο Βαγγέλης και τα πράγματα σοβαρεψαν απότομα.

Τι σημαίνει αυτό;! Ηρθε να μου κανει πρόταση γάμου;! Προγραμματίζει να το κανει;!

«Τι σημαίνει αυτό;» ρωταω.

Ο Βαγγέλης προσπαθει να καλύψει γρήγορα αυτό που μάλλον καταλάθος ξεστόμισε, ας πάρει κανεις υπόψιν του το βλέμμα του Shawn.

«Τι να εννοώ; Οτι ο Shawn σε αγαπάει τόσο πολύ που στο μακρινό μέλλον θέλει να σε παντρευτει»

«Ναι!» συμφωνεί γρήγορα ο Shawn.
Υπερβολικά γρήγορα.

[...]

«Αυτό είναι τέλειο!» λέει η Aaliyah.
Ηρθε να μας επισκεφτεί στο σπίτι μας και να μαθει πως περάσαμε στο Παρίσι.

«Την επόμενη φορά θα σε πάρουμε μαζί!» της λέω και ο Shawn με κοιτάει.

«Τι;! Είμαι η μονάκριβη αδερφή σου!» λεει η Aaliyah και γελαμε.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now