Chapter 7

320 42 5
                                    

«Καλώς τες! Τι τραβάτε με την κάμερα καλέ;» ρωτάει και κάνουμε στην άκρη.

«ο Χριστός και η Παναγία!» συνεχίζει γελώντας.

Και συνεχίζει να γελά μόνος του.

Αυτό το παιδί πάντα γελάει μόνο του...τι να πω;!

«Ο SHAWN MENDES!» σοβάρεψε τώρα.

«Μου φέρατε τον Shawn Mendes!!» συνεχίζει.

«Πολύ καλύτερος από την Σκάρλετ» λέει ο Κυριάκος και γελάμε.

Ο Shawn χαμογελάει και βγάζει φωτογραφία με τον Βαγγέλη.

«Είστε οι καλύτερες! Και τώρα...ποια τον έφερε;» ρωτάει.

Όλοι κοιτάζουν εμένα.

«Εσένα μικρή μου, σε αγαπώ πολύ!» λέει καθώς με αγκαλιάζει και μου αφήνει ένα φιλί στα μαλλιά μου.

Μου αρέσει πολύ να τον βλέπω χαρούμενο.

Τα κορίτσια δεν χάνουν ευκαιρία να αποθανατίσουν στον φακό αυτή τη στιγμή.

Βγήκαμε έξω.

Το πρώτο τραγούδι, θα το τραγουδήσει με τον Shawn. Είναι το There's Νothing Ηoldin' Μe Βack και μπορώ να πω πως γίνεται όλο και καλύτερο μετά απο κάθε συναυλία.

Όταν τελείωσε, ο Shawn κατέβηκε από τη σκηνή και ήρθε δίπλα μου.

«Ήσουν πραγματικά υπέροχος!» λέω καθώς αγκαλιαζόμαστε.

«Σε ευχαριστώ! Τώρα κατάλαβα γιατί τον αγαπάς τόσο πολύ. Είναι υπέροχος άνθρωπος» λέει αναφερόμενος στον Βαγγέλη.

«Που να τον γνώριζες και μικρότερο» λέω και γελάμε.

Σε αυτή τη συναυλία δεν τραβάω πολλά βίντεο, την απολαμβάνω χωρίς να κρατώ την κάμερα και χορεύω με τον Shawn.

Όταν τελείωσε η συναυλία, βγάλαμε όλοι μαζί μια ομαδική φωτογραφία στο μεγάλο πανό.

Μετά απο λίγη ώρα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Αλλάξαμε ρούχα και ετοιμαστήκαμε για ύπνο.

«Ήταν τέλεια συναυλία! Και ο Βαγγέλης! Σας αγαπάει πάρα πολύ. Το κατάλαβα από την πρώτη στιγμή. Ο τρόπος που σας αγκάλιαζε, που σας μιλούσε. Και τα παιδιά τα συμπάθησα!» λέει.

«Είναι...όπως και εσύ! Υπέροχος και σαν άνθρωπος και πάνω στη σκηνή. Όταν θα φύγεις και πάω σε κάποια επόμενη συναυλία του θα με ευχαριστεί όλη την ώρα. Ίσως θα περιμένει να του πάω και τη Σκάρλετ Γιόχανσον μετά» γελάμε.

«Θα μου λείψεις, αλήθεια. Αλλά θα επιστέψω κάποια στιγμή. Να έρθεις και εσύ στον Καναδά!» λέει.

«Δεν είναι τόσο εύκολο άλλα θα προσπαθήσω» απαντώ.

Είδαμε τις φωτογραφίες και τα βίντεο και αργότερα κοιμηθήκαμε.

Κάποια στιγμή, τυλίγει τα χέρια του γύρω μου. Υποθέτω θα με πέρασε για μαξιλάρι.     

————————————————

Χρόνια πολλά σε όσους και οσες γιορταζουν!

Not Only A FanWhere stories live. Discover now