Toronto, Canada.
Παραμονή Χριστουγέννων.- m -
Και τώρα το γλυκό!
Απο μικρή, θυμάμαι τον εαυτό μου στην κουζίνα να βοηθάει την μαμά μου για να φτιάξουμε γλυκά, οποτε είναι η αγαπημένη μου ασχολία. (...)
Κουρασμένοι καθόμαστε στον καναπέ.
Η Aaliyah μπαίνει στο σπίτι.
«Woah! Σκαβατε;» αστειεύεται.«Μαγειρευαμε!» της λέει ο Shawn.
«Δόξα τον Θεό χρησιμοποίησες πληθυντικό! Που σημαίνει πως η Μαρια μαγείρευε και εσύ βοηθούσες! Γλιτώσαμε τροφική δηλητηρίαση!» λέει και εγώ σκαω στα γέλια.
Ο Shawn είναι φανερά ενοχλημένος.
«Μιλάει αυτή που δεν μπορεί να αποφασίσει τι ρούχα θα φορέσει και κάθεται μια ώρα μπροστά απο την ντουλάπα!» προσπαθεί να της την φέρει.
«Που κολαει αυτό με την άσχετη μαγειρική σου;!»
Εχει δικιο, το θέμα είναι άσχετο.
«Εειδή είσαι γενικά τέτοιος άνθρωπος! Και για να μην λες...εγώ δεν εφτιαξα κέικ και έβαλα όλο το αλεύρι με αποτέλεσμα να φουσκώσει τόσο πολύ που να βγει απο την φόρμα και να γίνει ο φούρνος χαλιά! Ποια είναι η άσχετη τώρα;!» λέει.
Η Aaliyah είναι φανερά ντροπιασμένη.
«Shawn πως της μιλάς έτσι;! Είναι αδερφή σου και πρεπει να την σεβεσαι! Το οτι είναι μικρότερη δεν σημαίνει πως δεν έχει γνώμη και δικαιώματα ή πως δεν μπορει να κάνει λάθη!»
Είναι σαν να βλέπω εμένα και την Μαργαρίτα μικρότερες.
Ως μικρότερη τράβηξα τα ίδια.
«Ετχαριστώ Μαρια αλλά δεν χρειάζεται να-» την διακοπτώ.«Τι λες να πάμε πανω και να παιξουμε ενα επιτραπέζιο;» της προτείνω.
«Ναι, τελεια! Αλλά το φαγητό;»
«Μην ανησυχείς, είμαι σίγουρη πως ο αδερφός σου θα φροντίσει για αυτό, σωστά Shawn;»«Ε..ναι»
«Ωραια, πάμε!»
Λεει και τρεχουμε στον πανω όροφο.
«Είσαι καλη! Και του την ειπες και μου συμπαραστάθηκες και μετα τον έκανες να νιώσει καλά! Ευχαριστώ!» με αγκαλιάζει.
«Χαχαχ δεν εκανα τίποτα τόσο μεγάλο»
«Βασικά έκανες! Είσαι υπεροχή! Οπως ακριβως σε είχε περιγράψει! Γλυκιά και απλα τελεια! Δεν εχεις κανένα ελλατωμα, έτσι;»
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...