- m -
Η υπόλοιπη διαμονή μας στο Παρίσι κράτησε 2 εβδομάδες. Ίσως περισσότερος καιρός από ότι θα παρέμενα μόνη μου. Οι μέρες παρόλα αυτά πέρασαν υπερβολικά γρήγορα, γεγονός που ίσως οφείλεται στο ότι ο Shawn και εγώ κάναμε πολλές δραστηριότητες.
Αρχικά, πήγαμε στα περισσότερα, αν όχι όλα, αξιοθέατα της πόλης και σε κάποια από αυτά περισσότερες από 1 φορές. Πήγαμε 3 μέρες στη Disneyland στο Παρίσι, όπου ως μεγάλη φαν της disney από μικρή ηλικία απόλαυσα το κάθε δευτερόλεπτο.
Τα βράδια, όταν γυρνούσαμε στο ξενοδοχείο και δεν ήμασταν εξουθενωτικά πολύ κουρασμένοι, συζητούσαμε για ώρες. Από μικρής σημασίας πράγματα μέχρι εξαιρετικά μεγάλης.
Κάποιες άλλες μέρες, όταν ο καιρός δεν ήταν τόσο καλός για εξωτερικές δραστηριότητες ή όταν θέλαμε να μείνουμε μέσα, κάναμε μαραθώνιο με ταινίες Harry Potter, τις οποίες και οι δύο λατρεύουμε άπειρα.
Περάσαμε μάλιστα μια ολόκληρη μέρα κάνοντας όσα περισσότερα κουίζ μπορούσαμε να βρούμε στο διαδίκτυο για να μάθουμε σε ποιον κοιτώνα του Hogwarts ανήκουμε.Όλο αυτό, μας οδήγησε για 3 μέρες στο Λονδίνο. Εκεί, επισκεφτήκαμε τα universal studios και το μέτρο για να δούμε από κοντά την πλατφόρμα 9 και ¾. Φυσικά ξεναγηθηκαμε και στα αξιοθέατα της πόλης καθώς δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τον πολιτισμό στον οποίο βρισκόμασταν. Ένας από τους δύο γονείς του Shawn, η μαμά του, έχει καταγωγή από την Αγγλία οπότε μας φάνηκε ενδιαφέρον και σημαντικό να μάθουμε περισσότερα για την χώρα.
Όλος αυτός ο χρόνος που περάσαμε στην Ευρώπη, μακριά από το σπίτι μας έκανε πολύ καλό. Θα έλεγα πως ήταν τέλειος αν είχα περισσότερη διάθεση κάποιες μέρες. Κάποιες μερες οι ζαλάδες γινόντουσαν απίστευτα ενοχλητικές και οι εμετοί απίστευτα...αηδιαστικοι.
Επίσης με όλα αυτά που είχαν γίνει τους προηγούμενους μήνες συνειδητοποίησα πως ο κύκλος της περιόδου μου δεν είναι τόσο σταθερός τελευταία. Πόσο μάλλον ανύπαρκτος.Αν δεν ήξερα, θα ήμουν σίγουρη αυτή τη στιγμή πως θα συνέβαινε το αναμενόμενο• ένα μωρο. Αλλά ξέρω πως αυτό αποκλείεται να συμβαίνει, οποτε πιστεύω πως τα συμπτώματα οφείλονται στο κλίμα ή στην διατροφή και για τον κύκλο μου ότι το άγχος ίσως να επηρέασε την κατάσταση.
"Λοιπόν, τι σκεφτεσαι;" ο Shawn με επαναφέρει στην πραγματικότητα.
Και αυτό εννοώ και το Τορόντο. Έχουμε επιστρέψει σπίτι τώρα.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...