Chapter 38

151 14 22
                                    

Song of the chapter: “Give me love” - Ed Sheeran.

"All I want is the taste of your lips on mine/ oh give me love"

- m -

Χορευουμε το αργό κομματι μαζι με τα υπολοιπα ζευγάρια που ανέβηκαν στη πίστα.

Το τραγούδι που παιζει είναι το “Give me love” του Ed Sheeran, λατρεμένο κομματι.

«Μου αρεσει που βάζουν και πιο αργά κομμάτια. Δεν εχω συχνα τέτοιες ευκαιρίες να χορεύω μαζί σου»

«Νομιζα πως δεν ηξερες να χορεύεις»

Σοβαρά τώρα, ολοι έχουν δει το video στο YouTube που "χορεύει" salsa.

«Ειναι αλήθεια, δεν ήξερα. Μια εβδομαδα πριν φύγουμε ξεκίνησα κάποια μαθήματα για να τα καταφερω» γελάει.

Wow.

«Δεν χρειαζόταν να κανεις μαθήματα. Θα χόρευα μαζί σου ακόμα κι αν με πατούσες συνεχώς» γελάω.

«Το εκτιμώ πολύ, αλήθεια. Απλα εσύ έκανες χορό τοσα χρόνια και χορευεις υπέροχα ενω εγώ δεν ξέρω και σκέφτηκα πως χορεύοντας θα ερχομασταν πιο κοντά έτσι»

Είναι αλήθεια, με τον χορό πολλοί άνθρωποι ερχονται πιο κοντά.

«Οταν γυρίσουμε σπίτι, θα χορεψουμε πολλές φορες» χαμογελάω.

«Θέλεις να το επαναλάβουμε αργότερα;» με ρωτάει.

«Αν βαλουν αργό κομματι, εννοείται!» λέω ενθουσιασμένη.

Μου αρεσει πολύ που χορεύουμε μαζί.

Δεν θέλω να τελειώσει ποτε αυτό το τραγούδι...

«Προτιμώ την επόμενη φορά που θα παντρευομαστε εμείς» χαμογελάει γλυκα.

Αωω τι γλυκός!

Περιμενε...τι;!
Τι είναι αυτό τώρα;! Θελει να μου κανει πρόταση γάμου;!
Ποτε; Πως; Που; Τι; Γιατί;

«Γεια» μας διακόπτει ο Αλέξανδρος.

Λογικά τον έστειλε το σύμπαν, δεν εξηγείται αλλιώς!
Αυτό το παιδι παντα με σώζει απο δύσκολες καταστάσεις!

Το θέμα “γαμος” για εμένα είναι πολύ άβολο και προτιμώ να μην συζητώ για αυτό μέχρι να νιώσω έτοιμη.

Ο Shawn φαίνεται λίγο νευριασμένος απο την παρουσια του.

«Μπορω να στην πάρω λίγο, έτσι;» ρωτάει τον Shawn, μα δεν περιμένει καν την απάντηση του και με τραβάει απο το χερι εξω στο hall.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now