3.000 ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου.❤
3.000 προβολες..❤
-------
Κανονικά θα ανέβαινε την Τριτη αλλά ήθελα να σας δώσω μια παρηγοριά για αύριο που ανοίγουν τα σχολεία οποτε...εδώ είμαστε.Σε αυτό το κεφάλαιο θα μάθετε περισσότερα για την αγαπημένη σας συγγραφέα;
Οχι; Καλά σταματάω.Q: Αγαπημένο βιβλιο στο Wattpad?
Α: είναι παρα πολλά αυτά που διαβάζω αλλά εχω ξεχωρίσει κάποια.
Απο τα ελληνικά είναι η τριλογία "Ερωτευτηκα την φωνη σου" που αποτελείται απο το βιβλιο του τίτλου, το "A Million Little Pieces" και το "Μυστηρια". Γραμμένα απο την πολυαγαπημένη και πολύ ταλαντούχα MargieXn.
Επίσης μου αρέσουν πολύ και τα "Follow your heart" απο Allie_Seridan και "Addicted" και
"Χορευουμε;" απο tweety_sweetie_.Απο αγγλικά τώρα...το αγαπημένο μου είναι το "Old New Start" απο laurkatar.
Q: Αγαπημένο τραγουδι του Shawn;
Α: Μου αρέσουν πολύ όλα αλλά εχω ξεχωρίσει το "In My Blood", "Lost In Japan" και "Fallin' All In You" (όπως μπορείτε να καταλαβετε απο το 2ο βιβλιο μου😂) απο το πιο προσφατο album του. Απο illuminate και handwritten εχω ξεχωρίσει τα "Treat You Better", "There's Nothing Holdin' Me Back" και "Believe".
Q: Ποσο τρελή είναι η tweety_sweetie_;
A: Είναι πολυυυ τρελή, πιο τρελή και απο εμένα. Αλλά την αγαπάμε και με την τρέλα της❤
Q: Πως γνωρισες τον Shawn?
Α: Περίμενα αυτή την ερώτηση...λοιπον θυμάται κανεις όταν είχε βγει στο Disney Channel η ταινία "Descedants"; Ο Shawn είχε γράψει και τραγουδήσει ενα τραγούδι για την ταινια, το "Believe", και τον είδα μια μέρα στην τηλεοραση.
Περιττό να πω πως η πρώτη σκέψη μου για εκείνον ηταν «Ποιος είναι αυτός ο όμορφος με την αγγελική φωνη;»Μου άρεσε τοσο πολύ το τραγούδι και η φωνη του (καλά, καλα και η εμφάνιση!) που αποφάσισα να τον ψαξω και να μάθω περισσότερα για εκείνον.
Q: Απο ποτε σου αρέσει ο Shawn?
A: Απο την πρωτη μέρα που τον είδα στην τηλεοραση (χαχαχ).
Νομιζω πάμε για 5 χρόνια.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...