111.Cvičení

83 22 7
                                    

,,No, co Aurine?" Zeptal se ho Python.
Aurin na něj chvíli nechápavě hleděl, neměl tušení, o čem se právě baví. Měl pocit, že si Python ještě před chvílí povídal s Ferox o výhodách a nevýhodách žití v Pralese a Ledové zemi.

,,Co?" Zamračil se Aurin.

,,Jak se ti daří v tvé magii?" Ušklíbl se Python.

To přitáhlo pozornost ostatních-viděl, jak si Enyo, Ferox a Alakin vyměnili domýšlivý pohled, Seren se pobaveně zašklebil a ostatní se na něj zvědavě otočili. Všechny očividně bavila myšlenky, že by měl bratr královny, která nesnáší magii, magii využívat.

,,Neměl jsem moc času trénovat," upozornil ho Aurin.

,,Vážně?" Odfrkl si Seren. ,,Takže to tvoje loudání vzadu, nezlomné soustředění a zavírání očí nic nebylo?"

Aurin ho probodl pohledem. Cvičil magii, kdykoliv měl dojem, že se nikdo nedíval-nestál o to, aby viděli, jak je neschopný-ale očividně nebyl tak nenápadný, jak jsi myslel.

,,No taaak, Aurineee," řekl Python. ,,Ukaž nám něco. Jinak si budu myslet, že jsem lepší. Což je sice pravda, ale i tak."

Byla to pravda. Python, kterého si vzali do parády ostatní, měl najednou přístup k hromadě vlků ovládající nejrůznějších magií-všichni se skoro přetlačovali, aby ho něco naučili. Aurin si byl jistý, že jestli jeho rodina umí jen trochu ovládat temnotu, tak to dělají úplně jiným způsobem, než Python.

Ferox, Kunna a Alakin se zaměřovali na usměrňování magie do sebe-Aurinovi šla hlava kolem z toho, jak Pythona a příležitostně i jeho poučovali o tom, jak magii obrátit, změnit její podstatu, zatlačit ji hlouběji a další věci, které Aurinovi prostě nedávaly smysl. Přesto se o to pokusil, ale nedosáhl žádného výsledku, možná jen toho, že mu bylo tepleji než obvykle. Python se však krátce dokázal zahalovat do stínů, což nesmírně fascinovalo Starliu-ti dva začali cvičit spolu, ačkoliv lví magie byla trochu jiná, než vlčí. Tak především tím, že Python tvrdil, že jemu se magie nikdy nevzpírala.
Tenhle jev velice zajímal Werrica.

,,To je zvláštní," řekl zamyšleně, když Starlia skončila s popisováním své stínotkadlecké magie. ,,U nás se magie většinou nevzpírají-nejsou to živé bytosti, které musíme prosit o to, aby k nám přišli. Většinou má používání magie jen drobné následky-únava, ztráta kontroly nad svou myslí, vidiny..."

,,Tomu říká drobné následky?" Zašeptal Python hlasitě.

,,Ale jsou magie, které se té její podobají," ozvala se Layla.

Aurin byl zvyklý, že se Starliou většinou letí před nimi nebo nad nimi, ale obě dvě se shodly, že musí dát odpočinout létacím svalům a trochu procvičit nohy.

,,Magie a Temnota. A možná i Moc, ale co jsem tak slyšela od své sestry, Moc je prý krotká jako beránek," odfrkla si Layla.

Aurin si nemohl nevšimnout kyselosti v jejím hlase, kdykoliv když mluvila o své sestře. Poté, co mu řekla o tom, jaký s ní měla vztah, se snažil vydolovat jakoukoliv informaci, kterou si o Arcalimě pamatoval, ale nebylo to nic jiného, než že pomáhala zastavit válku o trůn a že jejími vlčaty byli Lexirwa a ostatní. A o Layle si nevzpomínal už vůbec nic.

Eldiara: Bílá Vrána✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat