84.O krok napřed

85 24 7
                                    

Layla byla donucena se naučit jména všech hlav gangů a jejich nejsilnějších vlků a proto nyní poznala většinu přítomných.

Světle šedý, až bílý vlk s jedním okem červeným, druhým mléčně bílým, byl vůdce gangu Bezměsíčné noci a černý vlk po jeho boku, který na ně upíral chladný pohled a cenil tesáky, byl Alakin, jeden z jeho nejlepších vlků.

Neomylně poznala Fluctuse, velkého ledově modrého vlka a jeho zástupkyni, drobnou, černomodrou Silentiu. Ti dva se na ně letmo pousmáli, v očích se jim zračilo pobavení a pocit vítězství.
A pak samozřejmě Chřestýš.

Jeho vzhled nikdo neznal, ale nebylo těžké ho rozeznat, když měl kolem krku omotaného bílého chřestýše a zornička jednoho jeho oka připomínala hadí oči.

Chřestýš upřel pohled na Nitru, které se kolem mechanických rohů stáčely stužky páry-Nitra měla magii vody a ohně a k velkému překvapení všech, je uměla dobře využít a nakombinovat s technologiemi. Velice smrtící.

Nitra mu pohled opětovala a lehce se usmála, tím děsivým způsobem, kterým rozhodně nevyjadřovala štěstí. ,,Ráda tě zase vidím," řekla.

Co tak Layla stačila zjistit, byla to právě Nitra, která Chřestýše vyhnala z jeho předchozí základny v Misidiru. Určitě ho to muselo nesmírně naštvat.

Layla všechny zločince ostražitě sledovala, ale věděla, že zatím se nemá čeho bát-v páře, kterou Nitra vpustila do místnosti, byl rozdrcený issimit, který tlumil magii a který použil i Chřestýš na Laylu.

Nitra jim o tom prášku moc neřekla, kromě jejich účinků, ale Layle bylo jasné, že jakmile ho budou mít víc, se Smrťákovem bude konec.

Teď všichni přítomní zjišťovali, že jejich magie zmizela a oni nemůžou nově příchozím smazat ty samolibé úsměvy z obličeje. To bude trvat však jen do chvíle, než opadne šok a oni si vzpomenou, že ještě mají zuby.

,,Jak vidím, Bezměsíční nejsou jediní, kdo si potrpěl na dramaticky příchod," poznamenal Chřestýš a nedal najevo jakoukoliv paniku, když z něj sklouzla falešná černá barva a objevil se ve své pravé podobě-vysoký, štíhlý vlk se srstí zbarvenou do nejrůznějších, hnědých odstínů.

,,Narozdíl od jejich dramatického příchodu, ten můj má aspoň smysl," opáčila Nitra a přejela všechny svým děsivým pohledem.

Layla viděla, že většina přítomných už přemýšlí, jak utéct-nebylo by nijak těžké, vyskočit okny. Jenže sotva jejich pohledy zatěkaly tím směrem, rychle si uvědomili, že tudy cesta nevede-protože za okny se na ně zubatě usmívali vojáci, proti kterým budou zločinci bez magie bezmocní.

,,Takže, rovnou přejdu k věci," prohlásila Nitra. ,,Určitě je vám jasné, proč tady jsem. Ze dvou důvodů, které spolu velice úzce souvisí. Aby bylo jasno, v páře, kterou jsem rozptýlila po místnosti, byl přimíchán issimit, ale to jste určitě poznali. Venku čeká spousta vlků, kteří se těší, až vám rozpářou hrdla nebo vás uškvaří na škvarek, protože jim bez magie budete bezmocní."

Layla se s ní předtím hádala, že tihle vlci nepřežili v Garmoru jen díky magii, ale ona ji ujistila, že brnění jejích vojáků opravdu nějaké kousance přežijí. Nehledě na to, že se jich ani nebudou moct dotknout, jelikož je zabíjí už zdálky.

,,Jsem tu kvůli princi Aurinovi, kterého držíte v zajetí. Že se nestydíte," pokračovala Nitra a nesouhlasně zavrtěla hlavou.

Gannut pozvedl bradu a opětoval jí chladný pohled.

,,A taky jsem tu kvůli jisté záležitosti s válkou," řekla Nitra.

To byla část plánu, kterou Layla opravdu obdivovala, protože byla velmi smělá, okázalá a královna z ní rozhodně nebude nadšená.

,,Na Lávovou zemi zaútočila nová rasa, lvi, kteří se nenamáhají s domluvou a vlky rozdrtí jako nic. Vlky s technologiemi," pokračovala Nitra.

Všichni ji napjatě poslouchali, zájem a zvědavost převážila nad strachem a šokem.

Fluctus a Silentia se pobaveně, skoro líně usmívali, protože už to jednou slyšeli.

Layla nevěděla, jak to Nitra dokázala, ale už předtím, než se dozvěděla o princovi v Garmoru, uzavřela spojenectví se Sněžnými. Byl to první krok k vyčištění Smrťákova, protože Fluctus nebyl jako ostatní vůdci-netoužil po chaosu nebo boji. Chtěl Smrťákov proměnit v bohatou čtvrť plnou jeho hazardních podniků, ze kterých by mu přicházely peníze. Ale když měl Garmor tak špatnou pověst, nebylo to možné. Myšlenka na vyčištění Smrťákova se mu velmi líbila.

Poskytl jim prostředky, které oni neměli-vlky, kteří dokázali splynout s Garmorem, své špehy, nějaké ty peníze, velmi důležitou informaci a s ní i možnost, chytit jednoho vlka, který poslouží jako skvělá páka na vyjednávání.

,,Ale ne, Fluctusi," zasténal Chřestýš, když si všiml jeho úsměvu a obrátil oči v sloup. ,,Jak ses s nimi mohl spojit? Teď tě budu muset zabít."

Sebevědomý i v situaci, kdy nemůže nic dělat, pomyslela si Layla, zatímco ho probodávala pohledem. Nenamáhala se, změnit si barvu srsti. Chtěla, aby viděl, jakou chybu udělal, když ji unesl.

,,To bych chtěl vidět, jak to uděláš," ušklíbl se Fluctus.

Layla si všimla, že jeho vlci nevypadají moc nadšeně, ale neopováží se nic říct. Jestli mezi nimi vypukne nějaká vzpoura, to už bude Fluctusův problém.

Nitra je oba ignorovala a pokračovala: ,,Nebudu vám lhát, Faezana je sobecká královna. Kvůli svému vlastnímu štěstí, kvůli svému pocitu, že magie je zlo, chce obětovat životy spousty vlků tím, že je pošle do boje nevycvičené v magii. Vím, že vám na tom absolutně nezáleží, nedělám si iluze. Důležité je, že Garmor je zlatý důl na magii. Přetéká to tady tolika mocnými vlky, jako nikde jinde v Eldiaře. A všichni tady jsou zocelení strachem a zákonem, přežije jen nejšílenější. Jak vidíte, já sama jsem důkazem, že spojení magie a technologií může být smrtící kombinace. A kdybych spojila vás, jakožto magické vlky, s mechanickou armádou královny Faezany..."

,,Nemáš nám co nabídnout," přerušil ji Gannut. ,,Veškeré peníze utratíte za prince."

Nitra do něj zabodla světlé, tyrkysové oči. ,,A kdo říkal, že za něj něco zaplatíme? Ne, jeden z vás-vlastně dva, když počítám i Fluctuse-mi ochotně pomůže prince získat, klidně i násilím a ještě ochotněji přidá své síly k armádě."

Všechny oči se okamžitě obrátily k Chřestýšovi, protože z Nitriných slov všem docházelo, kdo by to měl být.

On si jen odfrkl, dokonale uvolněný. ,,Ještě hloupější, než předtím," řekl jí pobaveně a zelený, rozvětvený jazyk mu přitom vystřelil z tlamy. Bílý chřestýš na jeho krku výhružně zachrastil ocasem.

,,Vážně?" Pousmála se Nitra a kolem rohů se jí zatočily plameny, což byl signál pro vojáky venku, aby dovnitř postrčili jistého vlka.

Dveře se otevřely a Nitra poodstoupila, aby všichni měli dobrý výhled na vlka, který doklopýtal dovnitř.

,,Nezapomeň, že jsem uzavřela spojenectví s tady Sněžnými. Ti mi poskytli dost cennou informaci, o jistém vlkovi, kterého si ceníš jako vlastního syna a taky možnost, vkročit na jejich území, až bude tenhle vlk čmuchat kolem."

Layla uspokojeně sledovala, jak se Chřestýšovi rozšířily zorničky, když uviděl v místnosti stát Zachariase.

Muhehe, Chřestýš ztrácí půdu pod nohami a Nitra je o krok napřed 😏 Ale na jak dlouho..?
No nic, zatím ahuuuj XD

Eldiara: Bílá Vrána✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat