Aurin chvíli přemýšlel, jestli se mu to třeba nezdá, protože mu to přišlo až moc neuvěřitelné, když hleděl do tváří tolika povědomých tváří. Nevěděl ani, na koho by se měl dívat jako prvního.
K jeho úžasu a zmatku spatřil Nitru-tuhle urozenou potkal jen párkrát, než se s ní něco stalo, ale teď tu stála před ním a jemu se moc nelíbily kovové rohy na její hlavě.
Dále spatřil Pythona, který se zubil od ucha k uchu a Enyo, jež si je měřila lehce podezíravým pohledem.
Co ho však přimělo k silnému přemítání nad tím, jestli to náhodou není sen, byla skutečnost, že mezi nimi spatřil i Laylu, s bílou vránou usazenou na hlavě.,,Laylo?" Vydechl nevěřícně. Tuhle vlčici se vydal zachránit v domnění, že ji někde mučí, ale ona vypadala naprosto v pořádku, jakoby celý den nedělala nic jiného, než se válela v garmorském paláci.
,,Zdá se, že se role obrací," poznamenala Layla s úšklebkem.
,,Co tady děláš ty?" Zavrčela Nitra na černého vlka po Aurinově boku.
Ten se na ni chladně podíval. ,,Přivedl jsem vám prince, nevidíš?"
Aurin přikývl. ,,Zachránil mě," souhlasil.
Nitra přimhouřila světle tyrkysové oči a měřila si černého vlka pohledem. ,,Co tě vedlo k tomu, aby jsi zradil Gannuta?" Zeptala se nedůvěřivě.Černý vlk pokrčil rameny. ,,Necítil jsem k němu nikdy nijak velkou věrnost," řekl. ,,Vlastně jsem s ním byl jen kvůli tomu, že jsem se neměl jak jinak uživit. Ten tvůj útok se ukázal jako dobrá chvíle pro odlákání pozornosti."
Aurin se zmateně zamračil. To byla ona, kdo zaútočila na jeho věznitele? Jak to sakra dokázala? A pořád nechápal, co s nimi dělá Layla.
,,Pojďte dovnitř," řekla Nitra najednou. ,,Než vás někdo uvidí."
✴️✴️✴️
Aurin neměl možnost se na nic ptát, protože ho ze všech stran obklopili vlci, které neznal-a kteří si ho měřili nepřátelským, ostražitým pohledem-a Layla s Nitrou kráčely daleko před nimi.
Garmorský palác byl ještě prázdnější, než si ho pamatoval a působil na Aurina jako úplný opak paláce v Blackstaru. Oba byly sice bílé, ale zatímco palác v Blackstaru byl zároveň místy zbarven do teplých zlatých barev a plný umění-od obrazů přes sochy i nějaké hloupé koberce-tenhle palác byl studený a prázdný, jejich kroky se tu daleko rozléhaly.,,Jak se vůbec jmenuješ?" Zeptal se tiše černého vlka po svém boku, který ho zachránil a který měl nyní naježenou srst a tvářil se, jako kdyby kousl do něčeho kyselého.
,,Alakin," odpověděla místo něj tmavě modrá vlčice s rudýma očima, jedním stříbrným uchem a tlapou a nějakými znaky na rameni a tváři. ,,Pravá tlapa Gannuta, který mu byl sakra věrný, takže mu nevěřím."
,,Jen si kecej," zabručel Alakin. ,,Nebýt mě, Gannut by Aurina před vaším útokem převezl na úplný konec země, pokud by ho do té doby dokonce nezabil."
Aurin hádal, že Gannut bude ten poloslepý vlk, který ho občas navštívil v jeho vězení, do kterého ho sám uvrhl. Netušil, že je tak slavný.
Viděl, jak Nitra před nimi zahnula k nějakým dveřím a vkročila do místnosti za nimi.
,,Ale ne," zabručela modrá vlčice. ,,Tvůj pokoj nesnáším."
Když Aurin vešel dovnitř, nejdřív nechápal, co ji na něm tak vadí. Jasně, byl skoro prázdný, až na pár osobních věcí a neměl ani žádná okna, ale to většina paláce. Hned však pochopil, proč je ostatním nepříjemný-pocítil, jak jeho magie slábne a ukrývá se za tu neprostupnou bariéru, kterou zažil ve vězení Gannuta.
,,To plýtváte issimitem i na tohle?" Zeptal se Alakin nevěřícně.
Nitra ho probodla pohledem. ,,To říká ten pravý," odsekla a posadila se doprostřed místnosti.
Aurin si všiml, že ti vlci, kteří ji doprovázeli-spolu s Enyo a Pythonem-se posadili tak, aby obklopili ze všech stran Aurina a Alakina, což v něm vyvolalo dojem, jakoby se znovu stal vězněm. Layla si sedla kousek od Nitry a vypadala naprosto spokojeně.
Nitra probodla ostrým pohledem Aurina a ten si uvědomil, že po přátelské urozené, kterou poznal, nezbývá ani stopa. Měl nepříjemný pocit, že to souvisí s rohy, které se s tichým cvakáním otáčely.
,,Co vás to napadlo, opouštět Blackstar, zrovna když je Faezana mimo a zemi hrozí válka?" Zavrčela na něj.
Aurin přemýšlel, kdo ji to řekl, jestli se zprávy o válce už dostaly sem, nebo měla jiné zdroje. Zajímalo ho mnohem víc věcí-třeba, proč zmizela a kde narazila na Enyo, Pythona a Laylu.
Letmo se na ni podíval a kývl na ni. ,,Laylu unesli a já jsem ji šel zachránit," řekl.
Layla si odfrkla. ,,Že se ti to teda podařilo," poznamenala.
Nitra se zamračila. ,,Neměl jste sebemenší právo opouštět Blackstar v téhle situaci," řekla. ,,A už vůbec ne kvůli nějaké obyčejné vlčici!"
Aurin se tak tak zarazil předtím, aby se ohnal argumentem, že ho k Layle dovedla vrána, že se mu o ní zdálo a že má pořád pocit, že ona může zachránit Eldiaru. Byl si celkem jistý, že ji to později musí říct, ale rozhodně se o tom nechtěl svěřovat před těmito vlky, z nichž většinu ani neznal.
,,Nezapomeň, že jsem pořád princ," upozornil ji Aurin, ačkoliv se málem dusil chladným tónem, který se pokusil nasadit.
Na Nitru to očividně absolutně nefungovalo, jen ho probodla pohledem.
,,A chtěl bych si promluvit jen s Laylou, Enyo a... Jejím společníkem," řekl Aurin a rychle se zarazil předtím, aby řekl Pythonovo jméno. Nevěděl, kolik toho ostatní vědí a identitě urozeného mezi nimi, ale nechtěl to rozhodně vyzradit. Když viděl, jak na něj Enyo souhlasně kývla, věděl, že udělal dobře.
Nitra zavrčela. ,,Na to nemáme čas," štěkla. ,,Až se Bezměsíční dozví o tvé zradě-" s tím se podívala na Alakina, který ji pohled chladně opětoval. ,,-tak budou chtít zaútočit na palác. Nedělám si iluze o tom, že měl Gannut všechny vlky na jednom místě a docela pochybuji, že umře, takže jakmile shromáždí zbytky svého gangu, zaútočí se vším, co má."
,,My máme přece na své straně Sněžné a Chřestýše," namítl tmavě šedý vlk se světlejšími znaky a ledově modrýma očima.
Aurin ohromeně ztuhnul. ,,Jak jako máte na své straně Chřestýše?" Nechápal.
Nitra kývla směrem k černošedomodrému vlkovi, kterého si Aurin doteď nevšímal. Teď si ale uvědomil, že nevypadá jako jeden z nich, ale jako jejich vězeň-hlavně kvůli okovům kolem noh a obojku.
,,Stačilo chytit jeho a Chřestýš se nám klaní k nohám," odpověděla Nitra suše a úplně ignorovala nenávistný pohled tmavého vlka.
Aurin nevěřícně zavrtěl hlavou. Faezaně tak dlouho pil Chřestýš krev a tahle Nitra ho dokázala dostat na svou stranu za pár dnů.
,,Každopádně, abych ti odpověděla," kývla Nitra na šedého vlka, který předtím promluvil. ,,My sice máme Chřestýše, ale ten zrovna morduje Bezměsíčné-"
Aurin si nemohl nevšimnout, jak sebou Alakin trhl.
,,-a vzal si s sebou silné vlky. Sněžní mají vlky k ničemu a ten zbytek, co s Chřestýšem nešel... Těžko se ovládají, udělali by víc škody, než užitku," vysvětlila Nitra.
Aurin přemýšlel, proč tyhle věci vyzrazuje před Alakinem, kterému očividně moc nevěří.
,,Takže co budeme dělat?" Ptala se modrá vlčice.
Nitra se pomalu usmála a Aurin se při tom pohledu přikrčil.
,,Srovnáme jeho část Smrťákova se zemí dřív, než on to samé stačí udělat s palácem," prohlásila.
Taková pohodová kapitolka se zlověstným koncem😏 Uvidíme, jestli se Nitře její plán podaří.
Zatím ahuuuuj! XD
ČTEŠ
Eldiara: Bílá Vrána✓
FantasiČerná ovce rodiny. Bílá vrána mezi černými. Tak jsem se vždycky cítila, byť to byla z velké části moje chyba. Ale nebyla jsem ochotná, si to přiznat. ✴️✴️✴️ Layla, mladší sestra královny Arcalimy, se vždycky...