,,Jak se vypaříme z paláce?" Ptal se Seren. ,,Jsem si celkem jistý, že nás všude budou hlídat."
,,Můžeme utéct okny," navrhla Ferox vesele.
,,Skvělý nápad," řekl Python sarkasticky. ,,Pokud se teda chceš rozplácnout na zemi."
,,Nehledě na to, že by to nebyla zrovna ta nejnenápadnější možnost," dodala Enyo.
,,Myslím, že nás nechají volně procházet po paláci," uvažovala Layla, zatímco přecházela sem tam. ,,A jakmile bychom se jenom přiblížili k bráně do města, pravděpodobně se nás pokusí zadržet."
,,A co je všechny přeprat?" Napadlo Kunnu. ,,Je nás hodně. Hravě bychom je porazili."
,,Jo. S vojáky bojujeme často," souhlasil Werric.
,,Jenže toho by si pravděpodobně někdo všiml a my chceme, aby Nitře trvalo dost dlouho, než si uvědomí, že jsme zmizeli," vyslovila Enyo přesně to, co si Layla myslela.
,,Co takhle Nitře normálně říct, aby nás pustila?" Promluvil Aurin. ,,Jsem přece princ, musí mě poslouchat."
,,Asi tě zklamu, ale Nitra vážně není ten typ, který by si potrpěl na rozkazy," poznamenala Layla. ,,Tenhle nápad nepřichází v úvahu."
,,Já vás můžu dostat z paláce," ozval se Alakin.
Všichni sebou trhli a otočili se k němu-pořád seděl v rohu a od chvíle, co Nitra odešla, nepromluvil. Skoro zapomněli, že tu je.
,,Eh, ty s námi nikam nejdeš," upozornila ho Ferox.
,,Jestli mě s sebou nevezmete, poběžím za Nitrou, sotva vystrčíte čumák z tohoto pokoje," poznamenal Alakin.
,,Tak tě omráčíme na tak dlouho, než zmizíme," navrhl Python vesele.
Alakin se na něj pohrdavě podíval a Layla si uvědomila, jak jsou si oba dva podobní-stejně černá srst a tyrkysové oči. Alakin byl ale vyšší a taky svalnatější, v očích neustále ledový lesk, zatímco v těch Pythonových se vždy třpytily jiskřičky pobavení.
,,Byl jsem omráčený už tolikrát, že to nedokážu spočítat," odpověděl.
,,Jako kdybys uměl počítat," zamumlala si Ferox pod nosem.
,,Takže znám dobré triky, jak se z bezvědomí velmi rychle dostat," pokračoval Alakin a její poznámku ignoroval.
V tu chvíli postoupila dopředu Enyo. ,,A co takhle tě zabít?" Řekla chladně. ,,Z toho už by ses nedostal."
Alakin pozvedl bradu a upřeně jí hleděl do očí. ,,Jste na to moc měkcí."
Layla střet zvědavě sledovala. Nemusela mít schopnost bílé vlčice, aby poznala, jak to mezi nimi jiskří.
Hm, jestli se poperou, možná ho vážně zabije a my budeme mít klid, pomyslela si.
,,Vážně?" Řekla Enyo. ,,Už jsem pár vlků zabila. A podle toho, co jsem o tobě slyšela, tak si to dost zasloužíš."Alakin přimhouřil oči. ,,Aaach, vražedkyně, která si myslí, že dělá dobrou věc?" Odfrkl si a naklonil se k ní. ,,S těmito typy už jsem se setkal. Pořád jsi vražedkyně, ať už zabíjíš kohokoliv."
Enyo vycenila zuby. ,,Že to říkáš zrovna ty," zavrčela.
,,Můžete toho nechat?" Ozval se Python.
Alakin se odvrátil od Enyo, aby se podíval zpátky na ně. ,,Můžu vás z paláce dostat," zopakoval. ,,Tak, aby si toho nikdo nevšiml. A ani nebude hrozit, že to řeknu Nitře, protože mě budete mít na očích. Dvě mouchy jednou ranou, ne?"
Všichni se na sebe podívali.
ČTEŠ
Eldiara: Bílá Vrána✓
FantasiaČerná ovce rodiny. Bílá vrána mezi černými. Tak jsem se vždycky cítila, byť to byla z velké části moje chyba. Ale nebyla jsem ochotná, si to přiznat. ✴️✴️✴️ Layla, mladší sestra královny Arcalimy, se vždycky...