,,Nevíš, co přesně se stalo v té bitvě?" Zajímala se Ferox, zatímco si olizovala tlamu ušpiněnou od dortové polevy. Takhle dobře se nenajedla už... No, hodně dlouho. Pokud teda nepočítala jídlo v garmorském paláci.
,,Nebyl jsem tam," upozornil Azan. Vypadal trochu rozpačitě, když viděl, jak se tím jídlem cpou a Ferox si všimla, že Alakin k němu jenom hodil pohled, že nemá cenu si toho všímat.
Ne všichni jsou vysoce postavení členové jednoho z největších gangů Garmoru, Alakine, pomyslela si trpce.
,,A to je štěstí," dodala Sukki. Ferox si ji už teď oblíbila-byla rázná a věděla, co chce. ,,Ta bitva se proměnila v hrozný masakr. Aspoň podle toho, co jsem slyšela."
Azan si povzdechl. ,,Já zase lituju, že jsem tam nebyl," řekl a když viděl jejich pohledy, ohradil se: ,,Na bitevním poli je určitě spousta inspirace. Začínám se tady nudit-není tu moc o čem psát."
Ferox se zašklebila. ,,Jo, na bitevním poli je té inspirace až přebytek," souhlasila. ,,Krev rudá jako okvětní lístky růže, stříkala do všech stran jako vlčí kůže..."
,,To zní hrozně," poznamenal Python.
,,Ty jenom nedokážeš ocenit umění," vyplázla na něj Ferox jazyk.
,,Dokážu ho ocenit tak, že všechny knihy o něm vyhodím z nejvyšší věže paláce-" prohlásil Python, ale rychle se zarazil, když do něj Enyo strčila.
Alakin i Python obrátili oči v sloup, zatímco je Enyo oba probodla pohledem.
Azan si podle všeho jeho přeřeknutí nevšiml, vypadal ztracený ve svých myšlenkách. Přitom podupával o zem zadní nohou, což vlastně dělal celou dobu-Ferox to začínalo rozčilovat tak, že přemýšlela, že mu na tu nohu sedne. A když nedupal, tak si broukal. Otravné.
,,Chtěl bych se podívat za hranice Misidiru," řekl toužebně.,,Vždyť jsi byl v Ledové zemi," upozornila ho Sukki.
,,A ta je plná zajímavých věcí," souhlasil Werric. Většinu času nemluvil, ale Ferox bylo jasné, že poslouchá všechno, co u stolu padne. ,,Třeba Labyrint. Nebo Garmor. Nebo Zrádná věž."
,,Ano," zašklebila se Sukki. ,,Nádherná přemíra nebezpečných věcí."
,,O nebezpečí se dobře píše," řekl Azan vesele.
,,Nedělej to," řekla Enyo zničehonic. Ferox chvíli nevěděla, na koho mluví, dokud si Alakin neodfrkl: ,,A proč bych neměl?"
,,Protože to není tvoje výprava," zavrčela Enyo.
,,Ale ani tvoje," upozornil ji Alakin potměšile. ,,A momentální velitelka výpravy chrápe."
,,Nemyslím si, že by tebe určila jako zástupce," zamračila se na něj Enyo.
,,O čem to mluvíte?" Zeptala se Kunna. Ani ona moc nemluvila, vlastně se nimrala v jídle a byla myšlenkami někde jinde. Werric aspoň poslouchal, Kunna pravděpodobně zachytila jen konec rozhovoru.
,,Chci, aby se Azan přidal k nám," vybalil to Alakin a vítězně se usmál-Ferox si šokovaně uvědomila, že to je poprvé, kdy to vidí. Celou dobu byl jenom nerudný, zamračený a chladný. Dokonce i Enyo víc připomínala žijící bytost, než on.
ČTEŠ
Eldiara: Bílá Vrána✓
FantastikČerná ovce rodiny. Bílá vrána mezi černými. Tak jsem se vždycky cítila, byť to byla z velké části moje chyba. Ale nebyla jsem ochotná, si to přiznat. ✴️✴️✴️ Layla, mladší sestra královny Arcalimy, se vždycky...