Harry chciał mieć tylko jeden dzień , jeden zwykły dzień . Bez wojny , bez fałszywych przyjaciół , bez fałszywej dziewczyny która nawet go nie pociągała był z nią ale się nie całowali nie mógłby ponieważ był gejem . Nie chciał by rudy i szlama donieśli to Albusowi , musiał tu wytrzymać jeszcze miesiąc i koniec odejdzie i nigdy nie wróci .
A teraz stał w łazience u kobiet w jakimś klubie i czekał aż eliksir zacznie działać , miał stać się na ten wieczór kobietą o zielonych oczach długich czarnych włosach nie wysoka , w sumie dalej był Harrym tylko w żeńskiej wersji Emili .
Przebrał się w obcisłe spodnie bluzkę z długim rękawkiem i dużym dekoltem gdzie pięknie wyglądał jego mały biust , odpowiadało mu to i cud miód zielone trampki praktycznie non stop w nich chodził były idealne .
Siedział przy barze i popijał ognistą , w końcu mógł odpocząć być w jakimś sensie sobą .
Poczuł że ktoś dotyka go po plecach , odwraca się i widzi wysokiego blondyna z obleśnym wyrazem twarzy .
- mógłbyś zabrać swoje łapy bo odpierdolę ci je po same jaja
- lala nie bądź taka pewna siebie bo mogę nie być tak delikatny jak chciałem
Chciał się wyrwać na prawdę ale ten osiłek był za silny , gdy już chciał sięgnąć po różdżkę , ale w tym samym momencie ktoś walnął tego osiłka w twarz i poleciał mocno i szybko na ziemię ,a moja talia była obtoczona przez bardzo silną rękę , w tej sekundzie wiedziałem że jestem bezpieczny i w tedy usłyszałem ten znajomy władczy głos który śniły mi się po nocach i nie były to grzeczne sny .
- Jeśli kobieta mówi nie to znaczy nie
Odwróciłem głowę i zobaczyłem go boże na żywo wyglądał jeszcze lepiej ale cop on robił w mugolskim barze , spojrzał w moje oczy i wiedziałem że jego jak i mnie przeszedł taki dreszcz , dziękowałem bogu że on mnie trzyma nie dał bym rady stać oparłem się o jego klatkę boże taki ciepły .
- dziękuje .....
- Tom
Uśmiechnąłem się ciepło , wydostałem się z jego uścisku .
- dziękuje Tom
- nie ma za co ...
- Emili miło mi
- wzajemnie
Staliśmy tak wpatrzeni w siebie , mój największy wróg nie dość że mnie uratował to w dodatku tak na mnie działał .
- miałam ochotę się napić może chcesz do mnie dołączyć w ramach podziękowań
- bardzo chętnie Emili
Powiedział to imię z takom czciom że poczułem się bardzo źle że nie wymienia tak mojego imienia , bolało bardzo bolało .
Siedzieliśmy przy stoliku oddalonym od ludzi , starłem się na niego nie patrzeć popijając wiski .
- nie powinnaś chodzić sama do takiego baru
- dlaczego , zapytałem oburzony trochę
- jesteś bardzo piękną kobietą nie jeden się znajdzie który by cię chciał
Kolejny cios , on woli kobiety , on uważał Emili za piękną ochronił ją , a Harrego Pottera zabił by na miejscu bez mrugnięcia okiem , w moich oczach zaczęły zbierać się łzy , chciałem wstać ale powstrzymała mnie jego ręka . Spojrzałem w jego oczy były smutne
- przepraszam nie chciałem cię urazić
- nie to nie ty ! zaprzeczyłem szybko on spojrzał na moją twarz
CZYTASZ
Tomarry Drarry Snarry Lucarry one shot
RomanceZbiór one shot z Draco Lucjuszem Sewerusem Tomem Niektóre rozdziały będą długie niektóre krótkie niektóre będą pokręconymi historiami a niektóre +18