1kikusia1 jeszcze raz spóźnione STO LAT :)
Spełnienia możeń i co sobie zażyczysz :D
MPozdro :D
Severus w prezencie od Albusa dostał lustro .
Niezwykłe lustro .
To lustro pokazywało najskrytsze marzenie pragnienie które chcesz by się spełniło ale nie jesteś do końca tego świadomy .
Te lustra były zakazane , ale jak to Albus zawsze wie jak wie gdzie i wie kiedy .
A teraz siedział przed kominkiem w swoim salonie przed kominkiem , bał się co może zobaczyć w tym przeklętym lustrze , czy to będzie rzecz człowiek , nie wiedział i nie wiedział czy na pewno chce wiedzieć .
Ale przecież był postrachem lochów wielkim nietoperzem mistrzem eliksirów więc hmmmm.
I nie wytrzymał zerknął i patrzał i patrzał i nie dowierzał oniemiał i po chuj on na to patrzał po co .
Zobaczył siebie Harrego Pottera i dziecko dziecko tak podobne do Severusa ale oczy oczy miała tak zielone tak piękne jak Pottera włosy miała tak mroczne jak on ale tak niesforne jak zielono oki , obrazek tak słodki że aż mdli , nie wiedział czy go to obrzydza ale spojrzał na swoje odbicie w lustrze , on był szczęśliwy ten uśmiech Severus nigdy się tak nie uśmiechał , a tu .
Za chwile obraz się zmienił i gdy zobaczył kolejne odbicie wziął i odesłał lustro do Albusa z karteczką .
Wynoś się z tym ustrojstwem nie wierze w te pierdoły .
S.S.
A co konkretnie zobaczył nasz kochany Severus Snejp .
CZYTASZ
Tomarry Drarry Snarry Lucarry one shot
RomanceZbiór one shot z Draco Lucjuszem Sewerusem Tomem Niektóre rozdziały będą długie niektóre krótkie niektóre będą pokręconymi historiami a niektóre +18