Snarry

875 43 3
                                    


Harry już miał dość , Ginni nie odchodziła ode mnie nawet na minute już od miesiąca , moja głowa bolała , myślałem że po wojnie będę mieć spokoju , nędzne marzenie nędzarza .

- Gin proszę rozmawialiśmy już o tym !!

Już na nią krzyczałem i wleciałem do wielkiej sali mając nadzieje że odejdzie m, ale nie ona musi być uparta .

- Harry ja cię kocham dam ci dzieci !!!! Oddam ci całą siebie czego ty jeszcze chcesz !!!

Krzyczała i dąsała się .

- Miłości KURWA MIŁOŚCI !!!! zrozum to ja cię nie kocham jesteś dla mnie jak siostra i tyle

- boże to powiedz jakie ci się podają to się zmienię !!!!

- to nic nie da

- czemu ??!!!

- BO JESTEM GEJEM GIN GEJEM !!!!!

- ale ......

- w takim razie umówi się ze mną Potter

Boże nie świat oszalał Draco zaprasza mnie na randkę .

- przykro mi ale nie mogę

- jakom teraz masz wymówkę !!!

Zawyła Ginni .

- jestem zaręczony

Powiedziałem spokojnym tonem , cała sala ucichła i czekała czy powiem coś jeszcze .

- jestem zaręczony i kocham go całym sercem i nie odejdę od niego i bóg mi światkiem że on mnie też .

- kto to

Zapytało tyle osób że nie wiedziałem kto był pierwszy i na kogo spojrzeć . I co ja mam powiedzieć .

- nie mogę wam powiedzieć bo chcemy poczekać aż skończę szkołe

- ale to dopiero za 2 miesiące

- będziesz musiała poczekać

Widziałem jak do mnie podchodzi chciała mnie pocałować zaczęło robić się groźnie . Nie wiedziałem co mam robić bałem się to mój pierwszy pocałunek .

Desperacja mnie chwyciła zobaczyłem jak Snejp wchodzi do Sali .

- SNEJP !!!

Wszyscy patrzeli na mnie a ja na Severusa , podeszłem do niego omijając tłum

- jestem z Severusem

Wstałem na palce i pocałowałem te wąskie zaciśnięte usta .

- błagam zagraj w to dam ci wszytko czego zapragniesz ale błagam

Przyciągnął mnie do siebie zaczął całować i nawet nie zgwarzyłem jak na mój palec nałożył obrączkę .

- jak widzicie mój narzeczony mówi prawdę więc będę wdzięczny jeśli uszanujecie jego i moją prośbę i nie narzucacie się mu .

Wysyczał groźnie puścił mnie

- dziś o 20 u mnie

Warknął , a ja przełknąłem ślinę i co ja teraz biedny zrobię .

Ale widać było że Albus się cieszy jak głupi do sera no nie ..... W co ja nas wpakowałem ...

Stałam przed drzwiami bałem się wejść

- Wejdź !!!!

No tak nietoperz wie wszytko . Wessałem niepewnie , nie chciałem tego przedłużać zawstydzony jak jakaś nastolatka spojrzałem na nauczyciela .

- czego pan pragnie

Mężczyzna wstał podszedł do mnie zgarnął moje usta w pocałunek

- miłości Harry tylko miłości

Harry spojrzał w te czarne tęczówki które kochał i bał się do nich zbliżyć , ale czy było warto dalej to przeciągać .

- kocham cię Severusie

- na Merlina nawet nie wiesz jak długo na to czekałem

Połączyli usta w słodki pocałunku który zwiastował samą miłość dla siebie dla nich .

Harry pierwszy raz cieszył się że wkopał coś profesora z głupiego kłamstwa marnej intrygi przeszło szybko w miłość pożądanie i oddanie ...

End..

Tomarry Drarry Snarry Lucarry one shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz