Severus Snejp był wykończony , praca nie dawała mu spokoju , chciał zacząć od nowa , ale nie wiedział po co , nie miał dla kogo się zmieniać więc po co ... Z takimi myślami ruszył do baru Haczyk ... Był to stosunkowo dobry bar , przychodził tu od roku i był .... dobry ....
Drinki co jakiś czas się zmieniały a zasady proste ..
To nie był burdel więc jeśli chcesz seksu to na przeciw jest lokal ..
Personel jest nietykalny nie ważne czy za zgoda czy też nie ...
Nieletnim wstęp wzbroniony ...
Za bójki dożywotni i wstęp wzbroniony ....
I właściciel postarał się by tak się stało by nikt nie ominął tego , jedna kropla krwi wystarczyła i nikt z osób wygnanych nie przekroczył progu .... Dlatego było mu tak dobrze , teraz siedząc tu w koncie i popijając ognistą czuł się wyśmienicie .
Drzwi baru otworzyły się mocno robiąc dziurę w ścianę i dobiegł mnie chłopięcy głos .
- naprawie !!!
- no ja myślę
Odpowiedział barman . I przez myśl i przeszło czy dzieci nie mogły tu wchodzić , patrzałem jak chłopak o krótko czarnych włosach czerwonych usta rumianych policzka i dużych zielonych oczach podchodził do baru , był ubrany cudnie obcisłe spodnie opinały idealnie jego pośladki a koszula o jeden rozmiar większa , pierwsze trzy guzki odpięte ukazując delikatną skórę i przepiękny obojczyk w który chciało się wgryźć .
- widzę że masz dobry humor
Chłopak się zaśmiał usiadł na stole przy barmanie i jednym ruchem wypił oferowana szklane wiski .
- nawet nie wiesz jak ....
Czyli był pełnoletni .. Ciekawe ... A wyglądał na 15 lat ...
- jakieś problemy w barze Sed ?
- nie żadnych , spokojnie jest na razie ...
- to dobrze , nalej mi czegoś jeszcze i idę do biura , papierki mnie wzywają ..
- powinieneś odpocząć Harry ...
- dobrze wiesz że nie mogę jutro chce się zabawić i mieć wolne
Dobiegły mnie odgłosy z końca pomieszczenia ...
Harry...
Obróciłem się i mym pięknym oczom ukazała się bójka , ruszyłem w kierunku mężczyzn , jednym machnięciem usadziłem ich tyłki na kanapie obok siebie . Dobrze wiedziałem kim są i domyślałem się o co im poszło ...
Severus ...
Ten chłopak posiadał moc to było pewien , podchodził do nich jak do ofiar z słodkim uśmiechem . Miał nogi pomiędzy ich nogami i słodko się pochylił łącząc ich dwie nogi i siadając na nich okrakiem .
CZYTASZ
Tomarry Drarry Snarry Lucarry one shot
RomantizmZbiór one shot z Draco Lucjuszem Sewerusem Tomem Niektóre rozdziały będą długie niektóre krótkie niektóre będą pokręconymi historiami a niektóre +18