Snarry 80% Drarry 20%

631 27 2
                                    

Harry ma kolczyki w uszach ale nikt nie wie że też w języku i w pępku a na biodrze i żebrach i udzie ma tatuaże .

Severus mroczny potężny czarodziej nauczyciel eliksirów . Podniecają go tatuaże i kolczyki i chłopak o zielonych oczach , ale co będzie o nim sądził jak go zobaczy w tym roku ?

Ostatni rok dla Harrego i przyjaciół .

Wszedł pewnie do wielkiej sali i każdy wzrok był skierowany na niego , nie był tym zdziwiony , te wakacje pomogły mu pozbyć się niedoskonałości .

Przybrał na wadze był dalej chudy ale nie aż tak skóra zyskała zdrowy kolor , włosy urosły do ramion i miały lekkie fale , pozbył się okularów , jego ubranie już na nim nie wisiało było dopasowane i pasowało do jego wyglądu . W końcu wyglondał jak człowiek , a mój humor był najlepszy bo nie musiałem mieszkać z tymi potworami ...

A teraz stał przed całą szkołą i poił się ich spojrzeniami .


Ruszyłem w stronę swojego stołu grzecznie zjadłem kolacje i poszedłem do dormitorium nie miałem siły

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ruszyłem w stronę swojego stołu grzecznie zjadłem kolacje i poszedłem do dormitorium nie miałem siły . Podroż mnie wywdzięczyła , kładłem się Ron już dawno spał najedzony z ogromnym uśmiechem aż na ten widok się zaśmiałem .

Godzina siódma dziś zajęcia , gdy dowiedziałem się że mamy basen nie mogłem być bardziej szczęsliwy ruszyłem z ręcznikiem na ramieniu w kierunku basenu , był on koło szklarni więc i widoki przyjemne . Zostawiłem ubrania w szafce tylko zabierając ręcznik , stałem przed basenem i o dziwo było dużo ludzi prawie cały Sliterin z Malfojem na czele i trochę z Grifindory Ginni chciała rzucić mi się w ramiona .

- Ginni nie jesteśmy już razem , więc proszę łapki przy sobie

- ale Harry to była drobna sprzeczka !

- kobieto nie krzycz , byliśmy ze sobą trzy dni a ty chciałaś dzieci no chyba debil by z tobą został

- nie mów tak !

Widziałem jej łzy w oczach w końcu straciła niezły kąsek z pełnymi skrytkami pieniędzmi . Ale wszyscy na nas patrzeli , ta kobieta robi za dużo szumu wokół siebie , Widziałem stalowe i czarne oczy ....

- wybacz Ginni ale nie interesuje mnie twoja płeć , wole bardziej męskie ciała a teraz wybacz teraz trochę popływam i znikam

Zostawiłem ją i widziałem Malfoja a koło niego Snejpa patrzeli na niego jak sroki , skanowali moje ciało tatuaże i nie tylko teraz wszyscy widzieli tez mój kolczyk w pępku .. A więc zabawa , wystawiłem im język ukazując kolczyk w języku  i zniknąłem w wodzie . Musiałem się odprężyć .


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Tomarry Drarry Snarry Lucarry one shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz