W jednej chwili miałem trzydzieści dwa lat a w kolejnej miałem znów jedenaście lat i dopiero teraz widziałem swoje wszystkie błędy które popełniłem przez dwadzieścia pięć lat i uzmysłowiłem sobie jedno , tylko jedna osoba była wstanie umrzeć za mnie i umarła broniąc mnie mimo wielkiej nienawiści do mojego nazwiska jak i ojca , wstałem w łóżka w dormitorium wiedziałem doskonale co to był za dzień patrząc w kalendarz , nie budziłem Rona i Hermiony jak w tedy po prostu poszedłem w tylko swoim znanym kierunku i pokonałem wszystkie przeszkody .
Teraz stałem w oko w oko ze swoim profesorem i patrzałem jak zdejmuje turban .
- Tom oddam ci kamień
- tak ?
- tak
- a co chciałbyś w zamian Harry Potterze ?
- oddasz w moje władnie moc i ciało całego Severusa Snejpa będzie należeć tylko do mnie
- tylko tyle ? A co z wojną ?
- nie stanę ci na drodze Tom , rób co chcesz mnie wojna nie interesuje oczywiście będę udawał bo muszę ale nigdy nic przeciwko tobie nie zrobię , chyba że w obronie własnej i swoich bliskich w tym przypadku tylko Snejpa ...
Tom podszedł do mnie i wezwał swojego śmierciożerce , a on pojawił się w chmurze dymu , widząc mnie i go załamał się lekko . Czyżby oczekiwał że umrę i to go smuciło ?
- podaj mi dłoń Severusie ...
Od razu podał mu ją , a po cichej inkarnacji czarny znak zniknął , podszedłem szybko do Severusa i pocałowałem go w jego zaczerwienione ramie gdzie pojawił się symbol Sliterinu . Tom i Sev popatrzeli na mnie .
- Harry wyjaśnisz to ?
Zapytał Tom .
- nie tylko ty jesteś potomkiem Salazara ...
Spojrzałem twardo w czarne tęczówki .
- Severusie Tobiaszu Snejp od dziś jesteś cały mój ciałem umysłem i magią , od dziś nie należysz już do Czarnego Pana tylko do mnie rozumiesz
- tak mój Panie
Widziałem że przechodzi mu z trudem , spojrzałem na Toma .
- miło się z tobą robi interesy młodzieńcze
Podszedł do mnie i ucałował moją dłoń . Nie uszło mojej uwadze to jak Severus skrzywił się na to jak on pocałował moja dłoń .
- taki delikatny , taki smaczny
Widziałem jak smakował moją skórę jej smak .
- ale nie jestem i nie będę twój Tom ...
- tego nie wiesz jeszcze nie odzyskałem ciała
- moje serce jak i ciało są zajęte
- w takim wieku uczucia szyb ko się zmieniają
- Tom nie możemy być razem
Widziałem jak Severus patrzy na nas uważnie krępowało mnie to .
- cóż mój drogi jeszcze się spotkamy i zmienisz zdanie ..
I zniknął spojrzałem na mężczyznę obok , podszedłem do niego .
- proszę podaj rękę
Podał mi dłoń a ja przejechałem palcem po znaku i po chwili zniknął jedyne co pozostało to czerwona skóra i malutki wężyk .
CZYTASZ
Tomarry Drarry Snarry Lucarry one shot
RomanceZbiór one shot z Draco Lucjuszem Sewerusem Tomem Niektóre rozdziały będą długie niektóre krótkie niektóre będą pokręconymi historiami a niektóre +18