Hermiona ..
- zapomniał pan czegoś. Panie Snape ?
- nie pani profesor tylko chciałem o coś zapytać
- a więc słucham ...
- czy ma Pani kogoś ?Zakrztusiłam się kawą , spojrzałam na chłopaka , na swój sposób był przystojny mroczy i seksowny i idealny dla niej .. Ale jak zawsze jest Ale .
Był moim uczniem .
- to bardzo osobiste pytanie Panie Snape , czy mogę wiedzieć po co Panu ta informacja
- dla własnych korzyści jak i planów
- jakich jeśli można wiedzieć ?
Podszedł do biurka i stał naprężony jakby szykował się na polowanie . Był zbyt pewny siebie .
- jeśli kogoś Pani ma muszę przemyśleć jak go otruć zniechęcić by odszedł od Pani jeśli jest Pani wolna zacznę się do Pani zalecać od zaraz , więc jak wolna zajęta ?
- czy to jakiś żart bo jeśli tak to hmm niezbyt się uśmiałam a jeśli nie będę musiała Pana ukarać
Starałam się być poważna ale w środku cała aż rechotałam ze śmiechu .
- um kara Pani profesor ?
Pochylił się nad moim biurkiem że był na równi z moją głową .
- nie miał bym nic przeciwko gdybyś mnie związała
Byłam już cała czerwona jak burak ale poszłam w to w co on grał , wstałam obeszłam biurko stanęłam przed nim , był ode mnie wyższy , popchnęłam go na burko że był o nie oparty i zdezorientowany , oparłam się o biurku i wyszeptała w ucho .
- chciał byś tego Severusie ? chciałbyś tego żebym rzuciła cię na łózko związała ?
Dmuchnęłam mu w szyje i usłyszałam jego jęk .
- chciał byś tego jakbym cię rozbiera wykorzystała jakbym usiadła na tobie i tak długo wykorzystywała aż nie była bym zadowolona ? A jeślibyś nie dał rady napoiła bym cię eliksirem i wróciła do swojej pracy co ty na to ?
- ymmm
Wyrwało mu się
- powiedz mi Ssseverusie chciał byś bym usiadła ci na twarzy i kazała ci lizać moją cipkę do momentu aż nie była bym zadowolona z efektów ?
Zrobił się czerwony jak burak oddychał już z trudem , dotknęłam delikatnie jego penisa przes spodnie był twardy jak skała .
- powiedz mam teraz cię ukarać , czy oszołomić związać i ocucić dopiero jak bym na tobie siedziała i jeździła po twojej twarzy swoją cipka ?
Kolejne rzeczy potoczyły się szybko wstał i jak torpeda ukłonił się zasłonił swoje krocze torbą i uciekł z mojego gabinetu .
- to było słodkie
Usiadłam powrotem do burka i zabrałam się za testy myśląc co kolejne wymyśli Severus i jakie będą jego kolejne reakcje .. I tak będę musiała pociągnąć jeszcze miesiąc zanim mu się oddam , moja cipka już ledwo daje rady już na sam jego widok jestem mokra i gotowa , co ten dzieciak ze mną robił .
- jeszcze miesiąc
Często się tak upominał i jeszcze trochę mi zejdzie jak będzie mnie tak codziennie odwiedzał .
- gówniarz
Powiedział z uśmiechem na ustach .
End ...
CZYTASZ
Tomarry Drarry Snarry Lucarry one shot
RomansaZbiór one shot z Draco Lucjuszem Sewerusem Tomem Niektóre rozdziały będą długie niektóre krótkie niektóre będą pokręconymi historiami a niektóre +18