Kaspian
Vilkaisen itseäni peilistä ja järkytyn itsekin hieman, että kuinka turvonnut ja mustelmilla oma nenäni on. Myöhemmin kun turvotus on laskenut niin tutkitaan paremmin, että pitääkö nenäni leikata mutta näillä näkyminen ei kuulemma tarvitse mutta asiat selviää tarkemmin myöhemmin.
Isät juttelevat jostain keittiössä ja Aleksi-isi ei ole puhunut minulle vieläkään. Kai hän on niin pettynyt minuun mutta puolustuksekseni voin sanoa, että se tappelu ei ollut ainoastaan minun syytäni, että Miro oli ihan yhtälailla mukana siinä.
Otan repun lattialta käsiini ja tarkistan, että reppuni etutaskussa oleva sätkä on tallella. Onneksi kukaan ei tarkistanut reppuani sillä olisin vielä enemmän kusessa.
Illalla olisi bileet Oskarin luona mutta en ole vielä varma, että miten pääsen livahtamaan sinne. Isät ihan varmasti vahtivat jokaista liikettäni sillä olen kotiarestissa. Jotenkin minun pitäisi päästä vielä isän viinakaapille mutta hän vartioi sitä kun lokki omaa pesäänsä.
——
Avaan hiljaa huoneeni oven ja huomaan, että koko talossa on aivan pimeää ja ainut ääni, joka talossa kuuluu on isän kuorsaus.Hiivin portaat alas ja yritän välttää kaikkia kohtia, että ei kuuluisi kauheaa narinaa sillä siihen heräisi aivan varmasti kaikki. Kävelen olohuoneessa olevalle lasikaapille jossa isä säilyttää erilaisia juomia. Avaan kaapin oven ja otan käteeni litran koskenkorva pullon jonka laitan reppuuni.
Laitan repun selkään ja kävelen eteiseen. Tungen kengät jalkoihini ja nappaan takin vielä mukaani naulakosta. Avaan oven mahdollisimman hiljaa ja astun viileään syysilmaan.
Suljen oven ja juoksen kotipihasta pois. Aatu odottaa minua muutaman korttelin päässä josta sitten yhdessä suuntaisimme Oskarin luokse. Hänellä on kämppä tyhjäni niin tottakai hän järjestää bileet. Toivon, että tällä kertaa poliisit eivät löydä tietään Oskarin luokse.
Viime bileissa oli sekunneista kiinni, että en jäänyt poliiseille kiinni. Minulla oli kuitenkin hallussani viinaa ja kannabista. Yleensä käytän hakijaa mutta tähän aikaan alko on kiinni niin oli pakko turvautua isän viinakaapin sisältöön. Tiedän, että hän huomaa, että yksi pullo puuttuu ja tulen saamaan järkyttävät huudot mutta minulla ei ole suunnitelmissa mennä kotiin muutamaan päivään.
"Tulithan sä" Aatu sanoo ja puhaltaa savut ulos. Kaivan repustani sätkän ja sytytän sen. "Joo kesti hetki, että porukat on varmasti nukkumassa" sanon ja Aatu nyökkää. En edes tajunnut varmistaa, että nukkuuko siskoni mutta se on jo myöhäistä.
——
Seisomme ringissä Oskarin talon terassilla ja pullo kiertää meidän jokaisen kädessä. Se on jo melkein tyhjä vaikka otin isoimman pullon mitä viinakaapista löytyi."Adessa on tulossa myös" kuulen Oskarin kertovan ja tunnen kun vatsassani muljahtaa ikävästi. Adessa on koko koulun suosituin tyttö ja monet ovat aivan lääpällää häneen eikä se ole mikään ihme sillä onhan hän aivan helvetin kaunis.
Siirrymme sisätiloihin, että emme aiheuttaisi paljoa paheksuntaa naapureiden silmissä vaikka monet heistä taitavatkin jo nukkua.
Kaadan mukiin boolia ja vedän sen ykkösellä alas.
"Sun ja Miron matsi oli huikee" Oskari sanoo ja hänen puheensa sammaltaa jo hieman. "Ihan oikein, että se sai dunkkuun" hän jatkaa. Nyökkään vain ja naurahdan pienesti perään."Ei vittu jätkät" kuulen selkäni takaa ja tunnistan sen heti Adessan ääneksi. Käännyn salaman nopeasti ja tuo ihastuttava blondi tyttö seisoo edessäni. "No mitä?" Oskari kysyy ja hän horjahtaa mutta saa ajoissa seinästä tukea ennen kun hän makaisi tuossa lattialla. "Paljon te ootte oikein juonu?" tuo tyttö alkaa tivaamaan. "Ei paljoo paskaakaan" Aatu sanoo ja katsoo tyhjää boolikulhoa.
Katselen tuota tyttöä päästä varpaisiin ja tunnen kun vatsassani muljahtaa uudelleen. Tunnen kun oksennus hiipii kurkkuuni. Laitan nopeasti käteni suun eteen ja lähden hoipertelemaan vessaa kohti.
——
Voi Kaspian minkä menit tekemään😳
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...